Ponykamp 2013.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 17:55

hee, ik ga dit jaar op ponykamp bij manege laarbrug met mijn vriendin. Maar moet ik zelf poetsspullen meenemen? of hebben ze dat daar? weet iemand van jullie dat misschien?

xx sanne :D

Amonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 16:20

Marsha123, op Laarbrug hebben ze poetsspullen hoor!
Maar je mag ze natuurlijk ook zelf meenemen.

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 17:09

Shirykith schreef:
Marsha123, op Laarbrug hebben ze poetsspullen hoor!
Maar je mag ze natuurlijk ook zelf meenemen.

oke dan neem ik ze denk ik gewoon mee. Ga je dit jaar ook op ponykamp en waar?
X sanne

Hondkatpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 21:00

Dubbelfris01 schreef:
weet er iemand iets over ponykamp la marotte?

La Marotte is echt geweldig! Ik ga er dit jaar alweer voor de 6e keer heen!

ROMYxTOUBOUL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:39

Hallo allemaal!!!
Ik ga al een aantal jaar naar manege Van Loon (ligt in de loonse en drunse duinen )
Je hebt er leuke kampen en het is qua progamma wel een aanrader!!alleen het personeel is erg onvriendelijk. Verder heb je er leuke paarden en ze hebben een uitstekende conditie. In de ritten ga je ook wel eens een sprongetje maken en onderweg zie je veel diertjes ( denk maar aan herten, konijnen, eekhoorns e.d.) je hebt wel een vermaakte week! En aan het eind is het een leuk terugzicht .
De huisjes (waar de kinderen van 13/16 jaar in slapen) zien er gezellig uit , de kwaliteit is misschien niet al te best maar dat is juist gwzellig. En je slaapt met zO'n max. 8 mensen in deze huisjes!!!
Het enige vervelende is het zeer onvriendelijke personeel, en je betaald veel geld maar mag in de vrije tijd (dit heb je jmmr genoeg best vaak op een dag) nergens heen, je mag niet naar de paarde , niet in de stallen, niet in de kantine enz.

Maar ik heb daar het voor de rest erg naar mijn zin gehad!!

Ik ga dit jaar (a.s. zondag al) op JT bij stal t Reelaer.
Dit is voor gevorderd/ervaren ruiters en je gaat veel crossen, ik denk dat dit echt super leuk gaat worden. Het ziet er allemaal leuk uit en het krijgt overal een goede resessie +:)+

SayaJones

Re: Ponykamp 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:41

Sterre98

Re: Ponykamp 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 12:51

Ik ben heel benieuwd wie ik allemaal ga zien over 10 daagjes op Manege Hollak :) Dus als er nog meer mensen gaan zeg het maar :D Groetjes!