IkKe Heb aNderSS een hele mOoie NieUwe Deke voor RaDarRr, EeenN OuDd dekBeD PasSt die MaKKkuulijk!!
Anoniem
Geplaatst: 21-12-11 18:14
DNIEZE schreef:
IkKe Heb aNderSS een hele mOoie NieUwe Deke voor RaDarRr, EeenN OuDd dekBeD PasSt die MaKKkuulijk!!
en groentusoewp en jion uwp ensoOoww
Ymke_Z
Geplaatst: 21-12-11 18:19
DaDeLijK NaaR De MaNeGe. DaN MoeT iK MooNeYe RijDen. NieManD KaN oP HeM RijDeN, eN ZeKeR NieT SPRiNGeN Dan WeiGert Die aLtyD. Bij Mij DoeT Die DaT NooiT..
Nee, daarom ben ik er 2 weken geleden van af gevallen. . Maar het weigeren klopt omdat de meesten hem maar laten als ie weigert.. knap irritant. Want springen kan die
CoonArt
Geplaatst: 21-12-11 19:31
ik hep tuis wel veif arabischuh hengste die ikkuh alluhmaal kan bereiden en ut magh alteid van papppa want fan hem magh ut aaaaaalteid!
Heeeeel herkenbaar xD Heb Love in mijn naam staan, Ben geen penny hoor (a) Ik ken nogal wat penny's Laatst ook. Penny: 'Kijk mama, een Baby Paard!' Gossie..Mouse is een shetlander '-.-
ik hep trauwens laatsst noog op een heule gefaarleike hengst gerede enne hij bokte en stijgerde maar ik fiel er niet af strax moet ik op het gefaarlijkste paard van de maanege rijde maar da is en makkie for mij wand ik ben du bestuuh ruitster evuuhr! maar eerst mot ik hemm alteid groenntesooep gefe for de les andes luistert hei nie maar mama maak da alteid for dat ik naar duh maanege moett.
Ik heb vandaag nog met een penny gepraat.. hahaha. she really made my day.. Meisje van 13 ging trots vertellen dat ze een (echte) renpaard had. En dan nog wel de zoon van War Admiral.. (al dood sinds 1959)
Fellow
Geplaatst: 24-12-11 16:58
Alou schreef:
Nee, maar wel roze beugelblokjes en een roze hoofdstel
Dan zou je je toch wel lichtelijk aangesproken moeten voelen, haha! EJ heeft zo'n roze ponyzadel. Watnou penny?
Ja van tekna maar ik heb een boomloze met roze pad
Nyaleti
Geplaatst: 24-12-11 23:02
ajockeydream schreef:
Ik heb vandaag nog met een penny gepraat.. hahaha. she really made my day.. Meisje van 13 ging trots vertellen dat ze een (echte) renpaard had. En dan nog wel de zoon van War Admiral.. (al dood sinds 1959)