dus heb ondertussen 2 dekjes gekocht en een hoofdstel voor mijn verzorgpaard vd manege (voor tijdens de privélessen en het vrij rijden enzo)
dekjes en hoofdstel stonden wel juist in reclame, het bit kostte meer dan het hoofdstel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

emily_olle schreef:Maar ik vind Hygiëne belangrijker dan het kleur/kwaliteit/prijs belangrijker voor het paardenwelzijn. Groetjes
Joycebunny schreef:Sonja schreef:Lijkt me vreselijk onhandig als het paard overgenomen wordt om dan eerst dekje te moeten gaan wisselen
Niet zo onhandig hoor. Bij ons rijden de pony's nauwelijks 2 lessen achter elkaar. En mocht dit toch voorvallen, hebben wij het geluk dat de kinderen prima met elkaar opschieten, en het dus helemaal niet zo erg vinden dat de pony nog een uurtje met hun dekje rijdt
xXEviIXx schreef:Vanillia schreef:Hier rijdt iedereen gewoon met het dekje van de manege, zou ook niet weten waarom je je eigen spullen zou kopen voor een manegepaard, alle spullen zijn daar immers aanwezig.
wij vinden het gewoon leuk om mooie eigen spullen te hebben :p
dekjes kan je altijd voor elk paard of pony gebruiken (hoofdstel ook wel).
maar ik snap dat sommige maneges het niet handig en schoon vinden!![]()
bij ons zijn btw alle dekjes hetzelfde, en bij ons in de carrousel MOETEN we een speciaal carrousel dekje gebruiken met de sponsors er op en de carrousel kleur.
maar in de les neem ik het dekje niet mee. maar ik wil gewoon zoveel mogelijk paardrij spullen, (ook al doe ik er niets mee!) misschien heb ik er later nog wat aan!