vorig jaar was ik er ook en zat ik op nynke echt leuk paardje
en dit jaar ga ik op 14 augustus met 2 vriendinnen
ja ze doen nog steeds pannenkoekenritten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LovesKim schreef:CRos95 schreef:Loveskim; wanneer ga je? DQ is zeker leuk
volgens mij ken ik jou trouwens, maar ik weet t niet zeker
ja, ik ben op dq geweest. ja ik rijd in de sprnigles op vrijdag avond en jij was er ook toen met robin.
. Ben je er deze week ook? Ik kom namelijk op ruiterbewijs!
. Tenminste als jij de kim van de pkmatties bent? Robin had me gesms't, maar kon niet terug sms'en ivm beldinges in frankrijk.. CRos95 schreef:ja, ik ben op dq geweest. ja ik rijd in de sprnigles op vrijdag avond en jij was er ook toen met robin.
. Ben je er deze week ook? Ik kom namelijk op ruiterbewijs!
. Tenminste als jij de kim van de pkmatties bent? Robin had me gesms't, maar kon niet terug sms'en ivm beldinges in frankrijk..[/quote]
. En ik rijd vrijdagavond weer, om half 8, dus kom maar hoi zeggen
. Je mocht niet op shapo volgens mij hoorde ik floor zeggen, iets met het springen was het.. Weet niet 100% zeker
. H 
. Haha dan moet jij maar hoi tegen mij zeggen, want ik zou echt niet weten zo welke kim je bent daaro, zijn er zoveel 
, maar we kunnen het wel samen
CRos95 schreef:Oh haha, naja, volgens robin wel denk ik ofzo ?
snap de pkmatties niet helemaal, maar als zij maar lol hebben denk ik dan. Haha dan moet jij maar hoi tegen mij zeggen, want ik zou echt niet weten zo welke kim je bent daaro, zijn er zoveel
Nee klopt, omdat ik best onzeker ben met springen en hij ook wil ze het risico niet nemen. Ook voor een deel omdat ik met examens nogal gestressed ben en dat zou dan samen niet ten goede komen zegmaar, maar we kunnen het wel samen
. Bij de kantine. hahaha ik snap het ook niet echt maar goed
.
. Hahah ik dacht er ook pas de dag erna aan. Kan heel goed, kletste heel veel met hun en met Pat lag ik op de kamer
. Had je lekker gesprongen? En op wie? Heb de hindernissen wel zien staan, mén wat hoog 
fabkebab schreef:Het duurde een week, en was super leuk! we deden vanalles, heb nog zo'n blaadje die ik nu al kwijt ben.. oeps! Heel veel lol gehad met Claire en de andere meiden! Volgend jaar ga ik zeker weer!

CRos95 schreef:Naja zeg. Hahah ik dacht er ook pas de dag erna aan. Kan heel goed, kletste heel veel met hun en met Pat lag ik op de kamer
. Had je lekker gesprongen? En op wie? Heb de hindernissen wel zien staan, mén wat hoog
Ik heb mijn ruiterbewijs alsnog gehaald op Shapo
Babs zei al: jij kan mij gewoon niet missen, dus je doet dit expres zodat je mij kan zien
.CRos95 schreef:Haha ja heb het laatst weer gezien (ponykampweekend was ik weer van de partij)
Heb me weer heerlijk vermaakt en zelfs die vrijdag nog teruggeweest omdat ik mijn portemonnee was vergetenBabs zei al: jij kan mij gewoon niet missen, dus je doet dit expres zodat je mij kan zien
![]()
Haha.
Ik ben er waarschijnlijk weer met de voorjaarsvakantie, kom je dan eindelijk eens hallo zeggen? (A)
? ik ben dan van maandag tot vrijdag op vakantie maar rij die vrijdag wel gewoon mee !