Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Door haar moeder denk ik. 

kazary schreef:Wat een prachtige tinker!!
Op zo'n foto kun je niet zien wat het niveau is, maar wel dat het een schoonheid is. Ik weet, het is offtopic, maar wilde het toch even zeggen.
Babico3 schreef:Ik word altijd zo moeeee van die mensen die altijd maar blijven zeggen van: 'Je rijdt als een manege-ruiter.' Of 'Dat is echt manege-stijl.' Of 'Manege paarden zijn stom/kunnen niet lopen.' En ga zooo maar doooor! Manege-ruiters kunnen OOOK mooi lopen, en manegeruiters kunnen OOOK mooi zitten. Mooier dan menig pension-ruiter/eigen-paard.
Manege-ruiters die mooi lopen, moet denk ik Manege-paarden zijn toch? 

. Ik ben in de tijd dat ik een eigen paardje heb gekregen en priveles krijg wel heel erg erop vooruit te gaan. En ja ik denk dan maar weer zo manege-pony's die lopen hu'n rondjes wel en op een verzorg/eigen pony moet je wel even wat harder werken al is er aan beiden kanten natuurlijk ook wel weer een uitzondering. Maar dit is mijn ervaring 
absque_dubio schreef:'zevenmoor schreef:Mensen die dat zeggen moeten maar eens terug denken aan de tijd dat ze zelf nog manege ruiter waren.
Iedereen is begonnen op een manege en daar is helemaal niks mis mee.
Al wil ik wel zeggen dat er maneges in nederland zijn waar niet op houding etc gelet wordt maar alleen aan hoeveel paarden ze per uur in de bak kunnen laten lopen
Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit, op een manege gereden.