purny schreef:Tweede. Wat ik vooral gedaan heb is voor mezelf een manier van rust gepakt in de proef dus niet te overhaasten. Dus geen stress.
Bij de f9 krijg je toch geen diploma?
Ik bedoel met diploma dat ik dan overben naar f10

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tilmar schreef:Mooie punten Debsterr87!
Met 2 promotiepunten mag je naar de F7. Bij de 2e keer F6 moet je wel een theorie examen doen.
Dat zijn 10 vragen waar je er 7 van goed moet hebben.
Vanaf F9 heb je trouwens 3 promotie punten nodig voordat je een niveau hoger mag.
Debsterr87 schreef:Al een tijdje stil hier maar wie weet wordt het weer drukker. Ik heb vandaag voor het eerst een F proef gereden. Vroeger (ben nu 29 en gestopt met rijden toen ik 15 was) wel B/L gereden, maar sinds vorig jaar december dus weer gestart met rijden op een manege en vandaag F6a gereden. Dat ging gelukkig heel goed, 229 punten behaald en 1ste geworden!
Hoe zit het bij F proeven met het aantal promotiepunten dat je moet behalen voor een volgende klasse?
ievie schreef:Debsterr87 schreef:Al een tijdje stil hier maar wie weet wordt het weer drukker. Ik heb vandaag voor het eerst een F proef gereden. Vroeger (ben nu 29 en gestopt met rijden toen ik 15 was) wel B/L gereden, maar sinds vorig jaar december dus weer gestart met rijden op een manege en vandaag F6a gereden. Dat ging gelukkig heel goed, 229 punten behaald en 1ste geworden!
Hoe zit het bij F proeven met het aantal promotiepunten dat je moet behalen voor een volgende klasse?
Het ligt aan de manege. Bij ons wordt maandelijks een wedstrijd georganiseerd en wij moeten vier punten halen voor we over mogen.
ievie schreef:Debsterr87 schreef:Al een tijdje stil hier maar wie weet wordt het weer drukker. Ik heb vandaag voor het eerst een F proef gereden. Vroeger (ben nu 29 en gestopt met rijden toen ik 15 was) wel B/L gereden, maar sinds vorig jaar december dus weer gestart met rijden op een manege en vandaag F6a gereden. Dat ging gelukkig heel goed, 229 punten behaald en 1ste geworden!
Het ligt aan de manege. Bij ons wordt maandelijks een wedstrijd georganiseerd en wij moeten vier punten halen voor we over mogen.
Ilja000 schreef:ievie schreef:Het ligt aan de manege. Bij ons wordt maandelijks een wedstrijd georganiseerd en wij moeten vier punten halen voor we over mogen.
Richtlijnen vanuit de FNRS:
F1 en F2: minimaal 1
F3 tm F8: minimaal 2 max 5
F9 en hoger: minimaal 3 max 5
Van deze richtlijn mag een manege houder omhoog afwijken