Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MyLittleLove schreef:Daar kreeg je een mail van..? Heb 'm dr week ervoor gekregen

LovesKim schreef:Iedereen zit wel echt stijf op hun paarden in Deurne.. Zal wel van spanning zijn of ze proberen het té goed te doen.. Ik was door naar regio omdat ik er zo relaxt op zat zegmaar, niet gespannen, omdat ik het toch niet verwachtte, maar toen het regiofinale was werd ik toch wel zenuwachtig!
Wat ik erg rot vond was dat er maar een klein zinnetje commentaar op mijn protocol stond. Vond dat een beetje jammer, vooral op zo'n wedstrijd.. De jury was daar overigens bar slecht, ze hadden een tijdje de foute proef voor zich etc..
ookal ga je nergens vanuit
Suus schreef:Ik heb dus ook helemaal niks meegekregen over hoe een kaartje te kunnen krijgen.

moonwolf schreef:Suus schreef:Ik heb dus ook helemaal niks meegekregen over hoe een kaartje te kunnen krijgen.
Ik dacht hem dus ook niet te hebben gehad eerste instantie, maar het bleek erg onduidelijk.
Je kreeg hem niet van de FNRS zelf
Afz : ticketscript Onderwerp : U bent uitgenodigd voor Horse Event 2011
In die mail stond een link