winnietje3 schreef:Ja en laat het dan net zo zijn dat je op een manege rijdt waarbij je het niet voor het uitkiezen hebt..
En wat is daarbij je vraag aan de jury? Of het punt dat je wilt maken?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ilja000 schreef:Er wordt gekeken naar welke hulp jij geeft. En dan in combinatie met de proef die je rijd. In een lage proef wordt het de ruiter minder aangerekend als het dier niet stil blijft staan dan in een hogere proef. Dit is eigenlijk vooral een vraag die je beter aan je instructeur kunt stellen denk ik zo.
Likemaaike schreef:Vraag aan de FNRS jury:
Ik heb een haflinger met door eczeem korte manen doe mee aan een wedstrijd krijg ik dan een lager cijfer op verzorging?
Als jullie deze willen beantwoorden heel erg bedankt.
xEvaaa schreef:Ik heb twee vragen:
Als eerste: De vorige keer reed ik f7a. Ik reed mijn proefje met elastiek. Nou moest ik dus halsstrekken, ik gaf de goede hulp (had het de dag ervoor nog geoefend met mijn instructrice) en vervolgens krijg ik een 5 met als commentaar: Mag meer.. Maar ik kan er toch weinig aan doen dat het elastiek eraan zit waardoor het paard de hals niet optimaal kan strekken?
En dan mijn tweede vraag:
Ik heb een keer geschreven bij een jury, en op een gegeven moment moet de ruiter een figuur rijden (weet niet meer welke), maar de jury zat met mij over iets te praten waardoor ze niet zat op te letten.. Ze heeft toen maar een 6 gegeven... Mijn vraag is, komt dit wel vaker voor of vinden jullie dit niet kunnen?
Groetjes!