Het is nog steeds een idee, weet niet hoe de ruiters en juryleden daar over denken.
Het lijkt mij in ieder geval echt super!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sterreke98 schreef:Of dat er een microfoon in het hokje zit, en dat de jury dan vertelt wat de punten waren tijdens de oefeningen en een cijfer geeft. Lijkt me ook erg leuk
Saaams schreef:Ik zou echt not amused zijn als ik tijdens mijn proef een laag cijfer krijg.
Ik weet waar de meeste valkuilen liggen maar raak dan ook echt afgeleid als er meer mensen praten dan alleen de voorlezer. Achteraf mag ze me alles vertellen maar niet tijdens
Renee_S schreef:Weet iemand of de f9 van
2014 dezelfde proef is als die van 2012?
Ik moet over 2 weken op en heb van internet de 2012 versie gedownload en uit mn kop geleerd, maar nou zie ik bij de startlijst dat de 2014 versie gereden wordt dus vroeg me af of die hetzelfde was haha
xxxmh schreef:Volgende week zaterdag weer wedstrijd, hopelijk voor de laatste keer f12. Moet op mijn carrouselpaard waar ik 1 mei nk carrousel mee heb. Wijken vind hij alleen lastig, ik ook trouwens haha. En doorzitten zit niet lekker op hem, tuiger die hoog opgooit
Anja_96 schreef:xxxmh schreef:Volgende week zaterdag weer wedstrijd, hopelijk voor de laatste keer f12. Moet op mijn carrouselpaard waar ik 1 mei nk carrousel mee heb. Wijken vind hij alleen lastig, ik ook trouwens haha. En doorzitten zit niet lekker op hem, tuiger die hoog opgooit
Succes! Wel leuk dat je op een paard mag waar je vaak op rijd(neem toch aan dat je vaak oefent voor de carrousel op hem)!
Tsja, met een lastig zittend paard heb ik momenteel ook te maken. We hebben een nieuw paard op de manege die heel leuk kan lopen. Heb er nu twee keer op gereden en het ging de tweede keer al stukken beter. Maar meneer is nogal gevoelig en zit niet makkelijk door(gooit hoog op), waardoor ik dus nog iets te veel klem, waardoor hij dan weer te hard gaat, zelfde probleem hebben we nog een beetje in de galop. Ik ga voorlopig lekker met hem dooroefenen en als we alles een beetje onder controle hebben, heb ik er een leuk paardje aan voor de F15 denk ik. De oefeningen beheerst hij namelijk wel, het is voornamelijk de controle die ik nog een beetje moet zien te vinden. Maar zoals eerder gezegd, het ging de 2e les al veruit beter dan de 1ste les dus er is hoop!
xxxmh schreef:Ja rijd er al vanaf december bijna elke week op maar niet echt dressuur matig gereden en heb ook geen tijd voor een privéles dus hopen dat het wijken een beetje lukt en anders gaat dat slecht en hoop de andere onderdelen beter haha
Anja_96 schreef:xxxmh schreef:Ja rijd er al vanaf december bijna elke week op maar niet echt dressuur matig gereden en heb ook geen tijd voor een privéles dus hopen dat het wijken een beetje lukt en anders gaat dat slecht en hoop de andere onderdelen beter haha
Zo denk ik ook altijd, er zijn nog 33 andere onderdelen dan wijken alleen
cindyheyyou schreef:Wie starten er 2 proefjes per keer?
Ik wel. Omdat ik hiernaast KNHS ga starten vind ik het wel handig voor de oefening voor mezelf omdat de F9 hoger is dan de B
En ik vind het leuk om protocollen op te sparen
cindyheyyou schreef:Ja ik krijg dan 1PP