Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Linn_ schreef:Ik ben 11de geworden. Maar had echt een k*t paard vind ik! Ze was zooooooo niet voorwaarts, ik bleef maar met die zweep slaan zegmaar.... en had een veelzijdigheidszadel wat ook niet helemaal lekker lag en me beenligging dus niet echt goed deed. Maar ben het wel volledig eens met het commentaar van de jury dus snap het zeker wel! Pech gehad met het paard dit keer.
Me instructrice heeft wel al gezegd dat ik volgend jaar weer mee mag doen! Dus we gaan dit jaar gewoon netjes op onze houding blijven letten
frappa schreef:_Linn_ schreef:Ik ben 11de geworden. Maar had echt een k*t paard vind ik! Ze was zooooooo niet voorwaarts, ik bleef maar met die zweep slaan zegmaar.... en had een veelzijdigheidszadel wat ook niet helemaal lekker lag en me beenligging dus niet echt goed deed. Maar ben het wel volledig eens met het commentaar van de jury dus snap het zeker wel! Pech gehad met het paard dit keer.
Me instructrice heeft wel al gezegd dat ik volgend jaar weer mee mag doen! Dus we gaan dit jaar gewoon netjes op onze houding blijven letten
Vind het erg jammer dat je zo reageer over andersmans paarden.
Kijk het kan je type paard niet zijn, of lag het misschien aan jezelf wat natuurlijk ook kan. Maar het hoeft geen k*t paard te zijn. Zou jij ook niet leuk vinden als ze dit over jou paard zeggen.
Wij vonden je een fijne ruiter trouwens.
Verder een geslaagde weekend voor ons.
Natasja bedankt voor het compliment.
En onze Caithlin was 2e geworden in Cat 2 dus super trots. Op naar volgend jaar.
Vind ik wel leuk om te horen hoor!