Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:Zo bij ons hadden we ook weer eens wat anders dan anders. Heb zelf nirt meegereden, maar was echt een succes. Eerst de ruiter een proef laten rijden en vervolgens kwam de jury de bak in en ging nig even 15-20 minuten met de ruiter aan de slag! Organisatie vond het leuk, ruiters vonden het leuk en de jury was ook super enthousiast! Jury vond het vooral leuk om commentaar eens uit te kunnen leggen en er mee aan de slag kon gaan en de ruiters zag verbeteren in die korte tijd 1 op 1. Deze vorm van proeven rijden gaan we zeker vaker doen als het aan mij ligt!
Laura_ schreef:Bellatrix: hahahah ze zit ook op bokt idd!! Ik heb zelf niet meegereden vandaag. Dus wel jammer. Hebben de ruiters ook niet voor pp laten rijden (wisten niet zeker of dat mocht en ponys hadden geen off. Jury) maar volgende x doen we zeker de punten laten tellen! Volgens mij had iedereen wel nette punten gereden! Dus zeker voor herhaling vatbaar!
Sams: kost idd meer tijd, rekenen 25 minuten per combi en hebben dan ook minder starts als bij een normale fnrs. Maar wij houden ervan om regelmatig wat nieuws te organiseren. is ook vooral op de manegeruitet gericht. Toevallig konden er ook paar privepaarden meedoen die het ook leuk vonden!
Doen meer maneges proeven op zo'n manier organiseren?
Laura_ schreef:Bellatrix: hahahah ze zit ook op bokt idd!! Ik heb zelf niet meegereden vandaag. Dus wel jammer. Hebben de ruiters ook niet voor pp laten rijden (wisten niet zeker of dat mocht en ponys hadden geen off. Jury) maar volgende x doen we zeker de punten laten tellen! Volgens mij had iedereen wel nette punten gereden! Dus zeker voor herhaling vatbaar!
Sams: kost idd meer tijd, rekenen 25 minuten per combi en hebben dan ook minder starts als bij een normale fnrs. Maar wij houden ervan om regelmatig wat nieuws te organiseren. is ook vooral op de manegeruitet gericht. Toevallig konden er ook paar privepaarden meedoen die het ook leuk vonden!
ynskek schreef:Laura_ schreef:Bellatrix: hahahah ze zit ook op bokt idd!! Ik heb zelf niet meegereden vandaag. Dus wel jammer. Hebben de ruiters ook niet voor pp laten rijden (wisten niet zeker of dat mocht en ponys hadden geen off. Jury) maar volgende x doen we zeker de punten laten tellen! Volgens mij had iedereen wel nette punten gereden! Dus zeker voor herhaling vatbaar!
Welke manege is dat?
Ik heb geloof ik vandaag ongeveer zo iets gedaan maar dan net anders