f proefjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ynskek
Moderator Algemeen

Re: f proefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:30

F proeven komen in het zelfde boekje en op de zelfde app als de knhs

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 16:41

Dankjewel :)

Muztang

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 18:29

Die van de KNHS kan je al op de site bekijken, komen die F-proeven ook nog ergens online?
Ik ben benieuwd wat er gaat veranderen in de FNRS proeven is daar al meer over bekend?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:02

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:09

De app is beschikbaar, ben het nu aan het bekijken.

Ziet er wel goed uit. Je kunt ook filmpjes bekijken. Alleen de protocollen zijn niet beschikbaar.

De app is niet gratis.

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-16 20:37

Ik kan de app niet vinden voor mijn apple..

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 00:43

Inderdaad, net even in de Appstore gezocht en ook niks gevonden

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 21:36

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 22:52

Yeaah!

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 22:58

Zo de f12 is echt helemaal veranderd. Hopelijk doet mijn manege nog in april de oude proeven en dan kan ik hopelijk mijn laatste winstpunt nog halen met de oude proef..

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:04

F9 bijna niet. Haha

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:37

Zo bij ons hadden we ook weer eens wat anders dan anders. Heb zelf nirt meegereden, maar was echt een succes. Eerst de ruiter een proef laten rijden en vervolgens kwam de jury de bak in en ging nig even 15-20 minuten met de ruiter aan de slag! Organisatie vond het leuk, ruiters vonden het leuk en de jury was ook super enthousiast! Jury vond het vooral leuk om commentaar eens uit te kunnen leggen en er mee aan de slag kon gaan en de ruiters zag verbeteren in die korte tijd 1 op 1. Deze vorm van proeven rijden gaan we zeker vaker doen als het aan mij ligt!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:51

Dan weet ik wie jij als jury had. :))
Had jij ook je punt gehaald en fijn commentaar?

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 21:58

Dat lijkt me fijn met een manege paard, maar ik met mijn eigen paard heb daar mijn eigen instructie voor, vaak goed bedoelde adviezen maar het werkt niet altijd. :=
Wel een aparte manier, kost dat niet veel tijd?

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:02

Bellatrix: hahahah ze zit ook op bokt idd!! Ik heb zelf niet meegereden vandaag. Dus wel jammer. Hebben de ruiters ook niet voor pp laten rijden (wisten niet zeker of dat mocht en ponys hadden geen off. Jury) maar volgende x doen we zeker de punten laten tellen! Volgens mij had iedereen wel nette punten gereden! Dus zeker voor herhaling vatbaar!

Sams: kost idd meer tijd, rekenen 25 minuten per combi en hebben dan ook minder starts als bij een normale fnrs. Maar wij houden ervan om regelmatig wat nieuws te organiseren. is ook vooral op de manegeruitet gericht. Toevallig konden er ook paar privepaarden meedoen die het ook leuk vonden!

Doen meer maneges proeven op zo'n manier organiseren?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:05

Als ze dat nou eens met ons zouden doen joh. Lijkt me echt gaaf!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:23

Laura_ schreef:
Zo bij ons hadden we ook weer eens wat anders dan anders. Heb zelf nirt meegereden, maar was echt een succes. Eerst de ruiter een proef laten rijden en vervolgens kwam de jury de bak in en ging nig even 15-20 minuten met de ruiter aan de slag! Organisatie vond het leuk, ruiters vonden het leuk en de jury was ook super enthousiast! Jury vond het vooral leuk om commentaar eens uit te kunnen leggen en er mee aan de slag kon gaan en de ruiters zag verbeteren in die korte tijd 1 op 1. Deze vorm van proeven rijden gaan we zeker vaker doen als het aan mij ligt!

Wat leuk om zo eens een proef te kunnen rijden! Mijn manege heeft het nog nooit zo georganiseerd. Ik weet wel dat de vereninging wel eens zoiets gedaan heeft voor KNHS proeven, die konden ook eerst een proef rijden(ook onofficieel) en werden daarna nog geholpen door de jury.

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:32

Laura_ schreef:
Bellatrix: hahahah ze zit ook op bokt idd!! Ik heb zelf niet meegereden vandaag. Dus wel jammer. Hebben de ruiters ook niet voor pp laten rijden (wisten niet zeker of dat mocht en ponys hadden geen off. Jury) maar volgende x doen we zeker de punten laten tellen! Volgens mij had iedereen wel nette punten gereden! Dus zeker voor herhaling vatbaar!

Sams: kost idd meer tijd, rekenen 25 minuten per combi en hebben dan ook minder starts als bij een normale fnrs. Maar wij houden ervan om regelmatig wat nieuws te organiseren. is ook vooral op de manegeruitet gericht. Toevallig konden er ook paar privepaarden meedoen die het ook leuk vonden!

Ik heb vorig jaar zo'n 'clinic' op de manege gereden. Eerst mochten we onze proef rijden en daarna kwam de jury feedback geven en daarna mochten we nog 1 keer de proef rijde voor een winstpunt!

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:53

Ojaa dat is ook heel leuk idd. Kan je nog verschil zien in de twee protocollen!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:19

Laura_ schreef:

Welke manege is dat?

Ik heb geloof ik vandaag ongeveer zo iets gedaan maar dan net anders :')

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 23:36

Laura_ schreef:
Ojaa dat is ook heel leuk idd. Kan je nog verschil zien in de twee protocollen!

Jaa had de eerste proef 198. Had nog nooit geoefend en had ook niet het makkelijkste paard onder me. Het was volgens mij de F11. De tweede proef had ik 214 Haha :D

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 07:09

Ynske, volgens mij was jij het wel hoor. :P

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:08

Bellatrix schreef:
Ynske, volgens mij was jij het wel hoor. :P

Wij hadden 1 proef rijden, dan 4 minuten interactie en dan na een groepje van 3 of 4 ruiters de eerste weer voor t echt een "wedstrijd proef"

Net anders dan wat Laura zegt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 09:59

Oh. :+
(Psst: Mill Ranch topic staat online!)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 10:16

ynskek schreef:
Laura_ schreef:

Welke manege is dat?

Ik heb geloof ik vandaag ongeveer zo iets gedaan maar dan net anders :')

Ruiterclub Pijnacker. Vippie was bij ons! wel leuk dat meer maneges zoiets doen maar dan anders