Laura_ schreef:Doe je netjes Anja!
Ik vorige week 2e x f14 gereden. De eerste keer had ik 209 en nu 208. Zat op paardje van vriendinnetje, maar rij hem bijna nooit. Voor mn gevoel ging t wel goed, maar vrij onrustig met koppie. Dus baal baal. 2x net de f14 niet gehaald en bij de f13 heb ik ook stuk of 4x 208 gereden. Best zuur als het het steeds net niet is. Kan je beter 1x met 200 punten je proef niet halen.
Volgende is in mei, weet niet wat ik dan ga rijden. Heb voor mezelf besloten dat ik nu voorlopig wel beetje klaar ben met die f14 haha.
Dankjewel!
Ik denk dat ik nu ook eerst eventjes een beetje ga oefenen(10 meter wijken en achterwaarts bijv.), tenzij het ineens heel fijn gaat voor mijn gevoel. Ik wil eigenlijk ook nog wel graag eens starten met wat andere paardjes in een iets lagere klasse, dus misschien ga ik wel vragen aan de manegehouder of dat een keer zou mogen. En anders misschien nog 2 keer de F14 starten ofzo, ik zie wel waar ik tegen de volgende keer zin in heb

Wat balen, dat je hem steeds nét niet haalt. Ik heb 5 keer over de F14 gedaan, de keren dat ik hem niet haalde had ik beide keren 208, dus ook net niet, beetje jammer, maar aan de andere kant vond ik het ook weer niet zo heel erg, anders was ik zo snel bij de F15 xD