FNRS Zitcompetitie 2011

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 16:41

_Natasja_ schreef:
Kiimm_ schreef:
Je hebt toch nog wel een plaatsje vrij in je auto voor mij hea Natas. Ik heb besloten om toch maar niet zelf met de auto te gaan (ik heb die zaterdag ook geen auto in mijn beschikking haha!)

Ehm :?

Ik heb in ieder geval Dilay en volgens mij Lieke, maar zeker weten doe ik het eigenlijk niet....

Slecht eigenlijk, wel mensen een lift beloven maar het niet onthouden. :+
Maar dan heb ik zowieso een plekje over voor jou.
Mag jij op de terugweg rijden als ik te moe ben :P

Maar jij heb geen schakel auto toch? Ik heb nog nooit in een automaat gereden haha!

_Linn_

Re: FNRS Zitcompetitie 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-11 17:50

Ach joh das alleen gas indrukken en gaan :P Linkervoet vastbinden aan de deur want mijn broertje trapte daardoor per ongeluk met 2 voeten tegelijk op de rem :P

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 22:52

Zolang je niet per ongeluk de rem intrapt met je linkervoet komt het goed. :+

Het enige nadeel van een automaat is dat ik overal te hard rijd.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 16:13

Nou ik heb van die hakjes gekocht voor in me laarzen. Kijken of daardoor me linkerhak wel op ze plek blijft tijdens het rijden. Heb ze nu ook even aan maar voel nog niet echt verschil.....ga er morgen mee rijden dus dan ga ik het mee maken. Hoop wel dat die nu goed zit want rij toch iets liever met die laarzen, das een stuk netter!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 23:15

Dat is icm het blauw van de fnrs mooier :j

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 11:07

Ik heb mijn 3 kaartjes ontvangen over de mail! Nu liggen ze afgedrukt klaar! :D

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 11:52

Ik heb mijn kaartje gisteren ook gekregen! :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 21:09

Nou het worden me laarzen! Ze zitten nu echt lekker met die hakjes!
En ben net voor het eerst van mijn grote schat gevalen hihi :P Maf paard ist ook!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-11 10:39

Natasja, wanneer verwacht jij de startlijst over de mail te krijgen?

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 00:35

De afgelopen 2 jaar kreeg ik hem op dinsdag samen met een mail voor de kaartjes

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 11:59

Owkee ja bij de regio en kwart kreeg de manege hem volgens mij ook op dinsdag. Dan zal dat nu wel weer zo zijn. Nog even wachten dus.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:02

Wat is een zitcompetitie?

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:48

Zitcompetitie is een landelijke competitie onder FNRS manege ruiters om te kijken wie de beste houding en zit heeft.

Zie ook de uitleg http://www.fnrs.nl/ruiters/?id=233

en google doet ook wonderen ;)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 13:16

Ik vind het leuker als jullie het uitleggen ;)
Lag nog met telefoon op bed, dus makkelijker.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 14:31

Idd wat Natasja zegt! En ik ben een van de gelukkige die in de halve finale zit :D

_arabes_x_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 17:06

Hallo allemaal!
Sorry dat ik hier zo maar kom binnenvallen, maar ik heb een vraagje ivm de zitcompetitie en ik kon het niet vinden in het topic. ( en ik geef toe, ik ben een beetje te lui om het hele topic te gaan doorlezen :D ). Ik vroeg me dus af hoe jullie aan jullie gratis ticket komen? Ik heb meegedaan in de regiofinale in Tilburg, maar was jammergenoeg niet door. Volgens mij krijg je dan toch een ticket voor horse event? Ze zeggen dat je het via de site van de FNRS kan opvragen, maar ik vind echt niet waar :o Misschien kunnen jullie me helpen? Nog veel succes aan iedereen die rijdt op 10 september! :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 17:47

Volgens mij krijgt iedereen het over de mail gestuurd. Ik heb de mijne 1 sept gekregen. Ik denk dat ze eerst degene geven die door zijn naar de halve finale en dan denk die van de kwart en dan die van de regio. Denk ik hoor. Het is natuurlijk nog geen zaterdag... (helaas :P ) Je kan anders ook even de fnrs bellen morgen om te vragen of je hem nog krijgt. Maar als het goed is moet jij ook een kaartje krijgen.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 18:38

_arabes_x_ schreef:
Hallo allemaal!
Sorry dat ik hier zo maar kom binnenvallen, maar ik heb een vraagje ivm de zitcompetitie en ik kon het niet vinden in het topic. ( en ik geef toe, ik ben een beetje te lui om het hele topic te gaan doorlezen :D ). Ik vroeg me dus af hoe jullie aan jullie gratis ticket komen? Ik heb meegedaan in de regiofinale in Tilburg, maar was jammergenoeg niet door. Volgens mij krijg je dan toch een ticket voor horse event? Ze zeggen dat je het via de site van de FNRS kan opvragen, maar ik vind echt niet waar :o Misschien kunnen jullie me helpen? Nog veel succes aan iedereen die rijdt op 10 september! :)

Je kunt gewoon via het contactformulier op de site van de fnrs informeren naar je vrijkaart.

http://www.fnrs.nl/ruiters/contact.php

succes

Kiimm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 20:08

_arabes_x_ schreef:
Hallo allemaal!

Als het goed is heeft de FNRS je een tijdje terug gemaild om je naam en paspoortnummer door te mailen. Als je dat had gedaan kreeg je een mail met de link naar je gratis kaartje

lucky84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 16:12

Ik heb idd ook een tijd geleden een mail moeten versturen dat ik de kaartjes wel wou hebben en had afgelopen week de mail met de link voor het kaartje en die ligt nu uitgeprint klaar :)
Ondanks dat ikzelf niet mee rij heb ik er erg veel zin in en ben ik benieuwd hoe Dixie t dit jaar doet :)
ben sowieso trots op dr dat ze in de halve finale mag rijden!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 17:12

lucky84 schreef:
Ik heb idd ook een tijd geleden een mail moeten versturen dat ik de kaartjes wel wou hebben en had afgelopen week de mail met de link voor het kaartje en die ligt nu uitgeprint klaar :)
Ondanks dat ikzelf niet mee rij heb ik er erg veel zin in en ben ik benieuwd hoe Dixie t dit jaar doet :)
ben sowieso trots op dr dat ze in de halve finale mag rijden!

oke dit was heel raar :P Het paard waar ik nu dus vaak op rijd heet Dixie. En ik dacht echhtt: uuuhhmmm hoe ken jij Dixie nou weer en waarom zou zij meelopen... :P

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 20:50

Nog geen bericht van de FNRS (dacht meld het maar kunnen jullie niet denken dat ik jullie vergeten ben)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 22:07

_Natasja_ schreef:
Nog geen bericht van de FNRS (dacht meld het maar kunnen jullie niet denken dat ik jullie vergeten ben)

Haha bedankt! Je verwacht hem morgen toch? Enig idee of dat 's morgens 's middags of 's avonds is? O:) Ik hou de hele dag gewoon dit topic in de gaten en als er nog niks op staat dan vraag ik het 's avonds zelf op de manege, ga morgen toch rijden! En hou ook de site van de fnrs in de gaten!

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-11 22:24

Ik heb morgen een volle dag.
Om 10 uur is de masseuse er voor mijn paard.
Dan 3 paarden rijden, dan een priveles aan Gitte voor de zit, dan een kennismakingles van een school (max 8 LL) dan 2 uur groepsles, meisje helpen met longeren vh paard, 's avonds een uur pony carrousel training geven. Dan nog 1 paard rijden in de clubles (tenzij de instructeur er niet is, dan moet ik lesgeven) en dan als nog voeren en afsluiten. en ergens daar tussen door moet ik nog lessen inplannen en bak slepen.
Dus het kan wel laat worden voor ik het op internet zet :=

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-11 22:28

Hemeltje lief, dat is veel op 1 dag! :P Kom ik aan met mijn niks doen :P Ja klein beetje voor school werken en 's avonds paardrijden :P Dan vraag ik het 's avonds op de manege aan me instructrice :)