Zitcompetitie 2006 (FNRS)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

confetti

Re: Zitcompetitie 2006 (FNRS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:14

Ik heb de brief liggen van de FNRS waarin staat dat er 3 per groep doormogen naar de regiofinale. Hadden er van mij best 4 per groep mogen zijn

Lopeja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:15

ok dan!

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:17

confetti schreef:
@Melmel, van de FNRS mogen er 3 ruiters per categorie naar de regiofinale. Vorig jaar was het idd 1 op 4, maar dat is nu niet meer. Tijdens de regiofinale mag er 1 per groep door naar Deurne.

Ben benieuwd welke manege('s) er dit jaar zijn paarden/pony's gaat leveren in Deurne. Vorig jaar hebben er 6 paarden van onze manege meegelopen, eentje vond het wat erg spannend, de rest ging goed. Naderhand te horen gekregen dat het niveau van de paarden erg hoog lag (de paarden die meewaren lopen allemaal M/Z niveau dressuur). Eerst maar eens kijken hoe het gaat tijdens de regiofinale in Heeze.

Heej!
Ik heb met de halve finale op Sintels Confetti gereden en met de finale op Sintels Lubelien!
Hoe gaat het met ze eigenlijk?
Groetjes Merel

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:18

Heyy Melmel, het gaat prima met ze. Confetti loopt nu onder een andere ruiter M1 dressuur (ik heb met hem Z1 gereden) en Lubelien ben ik weer zelf gaan rijden in de Z2 en dat gaat echt super de super. Waren wel allebei paarden die lekker zaten he Melmel? Had jij vandaag finale?

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:20

Ja dit jaar idd 3 per groep!

Wij reden geen 'zit-proef'.
We reden een gewone proef, en punt 26 tot 31 telde dan mee voor de zitcompetitie.
Ik had 39 punt. En degene die derde was 40.
Dus 4e geworden!
Dit jaar niet door dus

Naomi_Jortje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:20

Wie moet er eigenlijk allemaal naar manege Meulendijks? (Heeze) Ik kon jammer genoeg niet meedoen met de zitcompetitie... Was ziek die week... Maarja

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:22

confetti schreef:
Heyy Melmel, het gaat prima met ze. Confetti loopt nu onder een andere ruiter M1 dressuur (ik heb met hem Z1 gereden) en Lubelien ben ik weer zelf gaan rijden in de Z2 en dat gaat echt super de super. Waren wel allebei paarden die lekker zaten he Melmel? Had jij vandaag finale?

Selectie wedstrijd...
Ja, ik weet nog dat Confetti een bok gaf om een lichtstraal, daar heb ik ook een filmpje van echt heel grappig
http://www.olifantontwerp.nl/Actueel.htm < hier kun je het filmpje zien, aan het begin zie je eerst nog een ander meisje van mijn manege.
Ze zaten idd lekker, maar ik wist eerst helemaal niet dat ze zo hoog in de sport lopen
Groetjes Merel

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:23

Van onze manege gaan ze naar Meulendijks.
@Melmel, jammer net niet. Nu stiekem hopen dat er 1 niet kan?

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:26

confetti schreef:
Van onze manege gaan ze naar Meulendijks.
@Melmel, jammer net niet. Nu stiekem hopen dat er 1 niet kan?

Haha, nou ja gun het die anderen ook wel hoor, ik bedoel ik heb de finale al gehaald, niet dat ik dat niet nog een keer zou willen, maarja volgend jaar beter
Ga iig niet hopen dat er eentje ziek wordt ofzo, ook zo zielig

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:26

@Melmel, eigenlijk lopen al onze paarden en pony's op M of Z niveau en een aantal lopen nog steeds wedstrijden, naast de "manegelessen"
Tijdens de 1e dag, mochten de paarden vooraf niet worden losgereden, Confetti was toen een beetje erg wakker en had ook last van die lichtstralen, met als gevolg een bokje Was wel leuk om die film nog een keer te zien

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:31

confetti schreef:
@Melmel, eigenlijk lopen al onze paarden en pony's op M of Z niveau en een aantal lopen nog steeds wedstrijden, naast de "manegelessen"
Tijdens de 1e dag, mochten de paarden vooraf niet worden losgereden, Confetti was toen een beetje erg wakker en had ook last van die lichtstralen, met als gevolg een bokje Was wel leuk om die film nog een keer te zien

Ik vond het ook raar dat we niet even mochten losrijden, even wennen.
Maarja die bok was wel grappig, vooral om hem zo terug te zien op film
Lubelien vindt ik trouwens ook een heel mooi/fijn paard. Ben eigenlijk wel benieuwd naar een foto van confetti en lubelien, met jou erop

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:38

Heb gezocht, maar momenteel geen mooie foto's in beeld (heb net mijn compu geleegd) Zal binnenkort eens een mooie foto maken en hier plaatsen.

Merr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:43

confetti schreef:
Heb gezocht, maar momenteel geen mooie foto's in beeld (heb net mijn compu geleegd) Zal binnenkort eens een mooie foto maken en hier plaatsen.

Oké is goed

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 07:15

heyhey ben door!! gisteren gereden bij manege de eenhoorn te blokker en ben 1e geworden!! dus nu 2 Juli naar manege Waarland!!!

Groetjes!!

Lopeja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 08:39

Gefeliciteerd! Welke groep zat je en hoeveel punten heb je gescoord? Onze manege moet ook naar waarland.

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 10:04

heyhey had even uit mn hoofd 112 punten volgens mij
en zat in groep 4

oww ben wel erg benieuwd wat voor paarden ze hebben want die worden uitgeloot!
maar t zal een erg gezellige dag gaan worden!!!

alleen erg jammer dat t nog zo lang duurd...

Groetjes!!

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:25

thaollat schreef:
oww ben wel erg benieuwd wat voor paarden ze hebben want die worden uitgeloot!
maar t zal een erg gezellige dag gaan worden!!!

Leuke paarden.

Dan zien we je wel heh.

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:33

tuurlijk zien jullie me daar!!!

en Ilzjuh heb jezelf ook meegedaan???

Lopeja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:35

Worden bij de regiofinale in Waarland niet de paarden van de manege waarland gebruikt? Dat dacht ik

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:39

thaollat schreef:
tuurlijk zien jullie me daar!!!

en Ilzjuh heb jezelf ook meegedaan???

Ja. Ik weet ook nog niet of ik door ben want ik moet nog een selectiewedstrijd heh.

Purmerburger schreef:
Worden bij de regiofinale in Waarland niet de paarden van de manege waarland gebruikt? Dat dacht ik

Ja. En die paarden worden uitgeloot, anders zouden ze ons mooi op de goede en lekker zittende paarden kunnen zetten en de rest op de paarden die niet lekker zitten, en dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Wat ik me afvraag, mag je bij de regiofinale eventueel op je eigen paard?
Ik heb namelijk de selectiewedstrijden wel op haar gereden, en ik heb ook ergens gehoord dat het zou mogen, alleen dat het met de halve finale en finale natuurlijk niet kan.

0maris0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:44

dat weet ik helaas niet.. ben er ook wel nieuwschierig naar..

Lopeja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:46

Ilzjuh schreef:

Purmerburger schreef:

Ja. En die paarden worden uitgeloot, anders zouden ze ons mooi op de goede en lekker zittende paarden kunnen zetten en de rest op de paarden die niet lekker zitten, en dat is niet de bedoeling natuurlijk.

Wat ik me afvraag, mag je bij de regiofinale eventueel op je eigen paard?
Ik heb namelijk de selectiewedstrijden wel op haar gereden, en ik heb ook ergens gehoord dat het zou mogen, alleen dat het met de halve finale en finale natuurlijk niet kan.

Ok Dat is wel zo eerlijk ja

Pff over dat eigen paard gedoe weet ik niet zeker, maar ik zou het eigenlijk een beetje ''dom'' vinden, want als je dan in de halve finale zit, zal je toch op een ander moeten, en dan is het wel zo handig dat je bij de regio al weet wat je er van bakt op een ander paard .

Ilzjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:20

Purmerburger schreef:
Ok Dat is wel zo eerlijk ja

Pff over dat eigen paard gedoe weet ik niet zeker, maar ik zou het eigenlijk een beetje ''dom'' vinden, want als je dan in de halve finale zit, zal je toch op een ander moeten, en dan is het wel zo handig dat je bij de regio al weet wat je er van bakt op een ander paard .

Ik rijd vaak genoeg op andere paarden, dus ik weet wel wat ik ervan bak op andere paarden hoor.

_Laris_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:34

De gene die naar Waarland komen kunnen ook als ze het leuk vinden even op de site kijken: www.manegewaarland.nl alleen is deze allang niet bijgewerkt.. Maar het geeft een klein beeld van de paarden die op de manege staan, als jullie nog meer foto's willen kan ik hier nog wel een link naar mijnalbum plaatsen..

tujuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 15:19

Twee jaar terug was de regiofinale bij ons op de manege, ik mocht toen niet op mijn eigen paard, dus ga er maar niet van uit.