Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

confetti schreef:@Melmel, van de FNRS mogen er 3 ruiters per categorie naar de regiofinale. Vorig jaar was het idd 1 op 4, maar dat is nu niet meer. Tijdens de regiofinale mag er 1 per groep door naar Deurne.
Ben benieuwd welke manege('s) er dit jaar zijn paarden/pony's gaat leveren in Deurne. Vorig jaar hebben er 6 paarden van onze manege meegelopen, eentje vond het wat erg spannend, de rest ging goed. Naderhand te horen gekregen dat het niveau van de paarden erg hoog lag (de paarden die meewaren lopen allemaal M/Z niveau dressuur). Eerst maar eens kijken hoe het gaat tijdens de regiofinale in Heeze.
confetti schreef:Heyy Melmel, het gaat prima met ze. Confetti loopt nu onder een andere ruiter M1 dressuur (ik heb met hem Z1 gereden) en Lubelien ben ik weer zelf gaan rijden in de Z2 en dat gaat echt super de super. Waren wel allebei paarden die lekker zaten he Melmel? Had jij vandaag finale?
confetti schreef:Van onze manege gaan ze naar Meulendijks.
@Melmel, jammer net niet. Nu stiekem hopen dat er 1 niet kan?
Was wel leuk om die film nog een keer te zien
confetti schreef:@Melmel, eigenlijk lopen al onze paarden en pony's op M of Z niveau en een aantal lopen nog steeds wedstrijden, naast de "manegelessen"
Tijdens de 1e dag, mochten de paarden vooraf niet worden losgereden, Confetti was toen een beetje erg wakker en had ook last van die lichtstralen, met als gevolg een bokjeWas wel leuk om die film nog een keer te zien
confetti schreef:Heb gezocht, maar momenteel geen mooie foto's in beeld (heb net mijn compu geleegd) Zal binnenkort eens een mooie foto maken en hier plaatsen.

Onze manege moet ook naar waarland.
thaollat schreef:oww ben wel erg benieuwd wat voor paarden ze hebben want die worden uitgeloot!
maar t zal een erg gezellige dag gaan worden!!!![]()

thaollat schreef:tuurlijk zien jullie me daar!!!
en Ilzjuh heb jezelf ook meegedaan???
Ik weet ook nog niet of ik door ben want ik moet nog een selectiewedstrijd heh. 
Purmerburger schreef:Worden bij de regiofinale in Waarland niet de paarden van de manege waarland gebruikt? Dat dacht ik
En die paarden worden uitgeloot, anders zouden ze ons mooi op de goede en lekker zittende paarden kunnen zetten en de rest op de paarden die niet lekker zitten, en dat is niet de bedoeling natuurlijk. 

Ilzjuh schreef:Purmerburger schreef:Worden bij de regiofinale in Waarland niet de paarden van de manege waarland gebruikt? Dat dacht ik
Ja.En die paarden worden uitgeloot, anders zouden ze ons mooi op de goede en lekker zittende paarden kunnen zetten en de rest op de paarden die niet lekker zitten, en dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Wat ik me afvraag, mag je bij de regiofinale eventueel op je eigen paard?
Ik heb namelijk de selectiewedstrijden wel op haar gereden, en ik heb ook ergens gehoord dat het zou mogen, alleen dat het met de halve finale en finale natuurlijk niet kan.
Dat is wel zo eerlijk ja 
. Purmerburger schreef:OkDat is wel zo eerlijk ja
Pff over dat eigen paard gedoe weet ik niet zeker, maar ik zou het eigenlijk een beetje ''dom'' vinden, want als je dan in de halve finale zit, zal je toch op een ander moeten, en dan is het wel zo handig dat je bij de regio al weet wat je er van bakt op een ander paard.