alphense ruiters

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nathalieeee_

Re: alphense ruiters

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:50

Steef_Ivor schreef:
Dat weet ik, want ik rij bij jouw in de les. Tong uitsteken

Whahah, wie ben jij dan? Naja, op wie rijd je vaak? Hih, ik ken al die namen nog niet.

Trouwens, jullie hebben het de hele tijd over paarden van vroeger, "vroeger" (voor mij dan Knipoog ) vond ik Tina echt gaaf.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 19:57

Tina was leuk ja. Die kwam toen met een clubje van 5 binnen, waaronder ook Paniek, kan ik me herinneren.

TUK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 14:36

Ewa allenmaal alles goed hoooi ik zit ook op de alphense ruiters luna en duppie zijn mijn liefenlings pony''s honky is me douchi Lachen
kusjjeee miesjee (L)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:55

Ehhh... ligt misschien aan mij, maar ik begrijp je niet?

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:00

Nagelbijten / Gniffelen

Laat ik mijn nieuws hier ook nog maar even planten Vork
Ik zou bram eigenlijk maar een half jaartje doen, dus nu ongeveer met hem moeten stoppen, omdat het zusje van suzan dan terug zou komen (zji verzorgde hem) Maaar die blijft nog een half jaar in Amerika Lachen
Dus kan ik brambo nog blijven doen Vork

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:38

Odin schreef:
Tina was leuk ja. Die kwam toen met een clubje van 5 binnen, waaronder ook Paniek, kan ik me herinneren.

Zat Joey toen ook niet bij dat groepje? (geloof dat er toen een verhaal de ronde ging dat dat een broertje ofzo van tina was, maar dat was in mijn penny periode Tong uitsteken )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:41

GamblersCup schreef:
Ik vond Mara altijd een lief braaf paardje, eentje waar lekker pit in zat. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen op de oude Heuvelweg op die kleintjes gereden heb, daarna was ik al snel te groot voor de kleine pony's.

Als je het over draakjes hebt, denk ik toch aan Blonde Dolly in het begin, Dusty (die ik erg vaak zonder hoofdstel rond zag rennen in de les Haha! ) en Zorro!

Ja Blonde was echt een draakje, heerlijk beestje, ik heb daar echt nog enorm veel op gereden! Hoe vaak zij wel niet met mij in het begin ongeveer de kantine in knalde omdat ik haar nog niet kon huden Cool

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:47

Blonde Dolly vond ik ook echt een mooi paardje.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 16:57

Frouk schreef:
Odin schreef:

Zat Joey toen ook niet bij dat groepje? (geloof dat er toen een verhaal de ronde ging dat dat een broertje ofzo van tina was, maar dat was in mijn penny periode Tong uitsteken )

Ja, dat klopt, hij zat er ook bij. Ik geloof niet dat het een broertje van Tina was, maar je weet hoe hard de verhalen kunnen gaan op een manege., zeker onder kinderen. Knipoog

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 17:06

GamblersCup schreef:
Blonde Dolly vond ik ook echt een mooi paardje.

Dollie vond ik ook heel gaaf, haha. Herinner me nog dat ik zonder zadel er een paar keer afgegooid was, maar daardoor mocht ik wel een groepje hoger, haha. Trouwens, ik weet niet of er iemand interesse heeft in een hele grote foto van Billy, ingelijst? |Ik ga namelijk verhuizen en tsja, dan moet ik afscheid nemen van sommige dingen.. Ik weet nog, de week voordat hij ingeslapen werd, had mijn vader die foto gemaakt. Als er hier niemand interesse in heeft, misschien de manege? Hij is best wel groot namelijk. Billy vond ik ook altijd zo leuk Haha! . |Ik heb eigenlijk een hele hoop paarden leuk gevonden, als ik het zo bekijk.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 18:38

Ik heb Billy niet gekend...

Steef_Yelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:00

nathalie ik ben stephanie ik reed met de wedstrijd op Toby en vorige week reed ik als eerst op hercules en tweede helft op toby. (ik heb een groene rijbroek Tong uitsteken)

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 20:33

Ohh, nou weet ik wie je bent, whaha Haha! .

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 14:55

Ik zal me ook even voorstellen.
Ik heet Eline en ik heb tot 3 jaar geleden bijna 6 jaar op de Alphense ruiters gereden. Daarna ben ik naar Drenthe verhuisd.
Ik heb in die 6 jaar ongeveer 1,5/2 jaar Star verzorgt.
Kan iemand mij vertellen hoe het met haar is?

Suzan jou ken ik nog wel, jij mij ook? Vast niet meer Lachen.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 17:03

Ik heb even in je profiel gespiekt voor foto's van jezelf, maar ik herken je nog wel hoor!
Lekker dat je nu in Drenthe woont, veel meer ruimte dan hier in het westen natuurlijk.
Met Star is het prima, ze is een paar maanden geleden privédier geworden en geniet van de rust en haar nieuwe baasjes.

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-08 19:20

Ohw dat is fijn voor d'r.
Ik dacht er al overna om haar te kopen maar dat heeft dus geen zin meer Lachen

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:13

Odin schreef:
Ik heb jou en je paardje gezien op 27 april, ik startte in de L2 even voor jou namelijk en toen ik losreed tussen de proeven in (of toen ik aan het uitstappen was na de tweede proef) kwam zij met je schimmeltje de bak ik. Volgens mij heb ik nog zoiets tegen je gezegd als "hè, gelukkig, nog een schimmel in de bak, tussen al die bruine paarden".
Ik reed zelf ook op een schimmel, flink wat donkerder nog dan de jouwe. Je hebt een leuk dier vind ik.

Woeps, ik zie nu pas het berichtje! Bloos

Maar dat kan wel kloppen ja, zoiets heb je idd gezegt. Wist niet dat jij dat was Knipoog
Mijne begint nu idd al flink wit te worden, maarja, ondertussen is ie dan ook alweer 13 jaartjes.

Ik zie op startlijsten.nl dat er in augustus weer wedstrijden zijn. Misschien dat ik dan wel weer meedoe. Lekker dichtbij huis.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:36

17 augustus inderdaad. Niet te lang wachten met aanmelden hoor, we zitten altijd snel vol.

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 01:11

okee, want word er dan ook gereden op gras, of in buitenbak?

Ik had afgelopen weekend voor het eerst wedstrijd op gras, foto's hier

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 07:22

Er wordt gereden op gras. Ik ga even je foto's bekijken.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-08 18:55

Wat leuk dat dit topic nog loopt! Ik heb op een van de eerste pagina's wel eens gereageerd geloof ik.

Ik heb jaren op zaterdag bij Robert gereden en reed altijd op Vlamond [foto in mijn profiel], ook op zondag en soms doordeweeks. Verzorgde hem een jaar of drie. Een half jaar nadat ik wegging is hij [naar horen zeggen] ingeslapen.
Ook verzorgde ik Billy wel eens als Manouk niet kon en Gambler heb ik een tijdje gedaan.

Vond het een leuke manege, rij nu bij De Vosseburch omdat ik daar KNHS wedstrijden kan starten op een manegepony.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 00:15

Vlamon ken ik geloof ik nog! Maar ook al niet meer onder de levenden dus.
Die werd toen verzorgd door een blond meisje en een donkerharige vrouw, geen idee meer hoe ze heetten.
Wat ik me nog wel kan herinneren is dat dit paard als eerste een kunststof zadel kreeg, blauw of roze meen ik. Stom dat je je zoiets herinnert, maar dat zadel maakte indruk. Vond het maar een eng ding om op te zitten, super glad.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-08 22:21

Over hoelang geleden heb jij het nu? Ik heb rond 2000 verzorgd en nooit zo'n zadel gezien. Maargoed, toen was hij al 20+, dus er zijn nog heel veel jaren voor. Misschien bij de eigenaresse voordat hij de lessen in kwam? Die vrouw was lichamelijk beperkt, daar was ook die steile plank bij de grote binnenbak voor, dat ze op Vlamon kon klimmen.

Ik vraag me eigenlijk af of Vlamon papieren had en zo ja bij welk stamboek?

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 00:44

Ik heb het over een jaar of 15 geleden Haha!
Toen was het een lespaard, geen eigenaresse.

Merel heette dat blonde meisje geloof ik! Ja, want die naam vond ik zo mooi.

Odin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-08 07:33

En de donkerharige vrouw, was dat soms Henriëtte? Die heeft Vlamon namelijk ook nog een hele poos verzorgd zo rond diezelfde tijd.