19Mandy88 schreef:haha echt n aardig persoon is het
Ja Chantal was heel aardig. Ik kreeg soms ook wel eens springles van haar; dat was echt gaaaf!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
19Mandy88 schreef:haha echt n aardig persoon is het
RakkerTwanko schreef:Rohol schreef:@ RakkerTwanko Ken jij Shiba nog. Dat kleine goudbruine shetlandertje?? Haar baasje loopt op woensdag bij ons op de manege. De eerste keer herkende ik haar al maar ik wist niet dat zei dat was. Toen vroeg ik aan haar op ze Shiba kende en toen zei ze dat Shiba in Overschie stond. Ik het gaat heel goed met Shiba, ze is nu 7 jaar. Ik heb wel eens op haar gereden en toen stond er net een nieuwe tinker. Joery hij was heel groot en Shiba heel klein. Toen gingen ze tegen elkaar aan trappen, Mariska deed gewoon niks. Toen is mijn moeder heel erg tegen Mariska gaan schelden. Best logisch vind ik. Ik ga misschien zondag naar de manege dus dan ga ik aan Krista vragne waar de paardjes zijn!
Jaaaa Shiba en Joery ken ik!! Shiba was dat hele schattige dingEn Joery die grote Tinker. Joery was van Jessie en Shiba van Demelza.
Ik was Demelza d'r naam ff vergeten. Weet jij misschien waar Marloes Dijs nu rijd??
Maar ik heb geen idee waar die nu staat.. Sorry
RakkerTwanko schreef:Blond haar, werkte vaak achter de bar, heeft vroeger met Catootje (mijn schatje) gesprongen..
Rohol schreef:@ 19Mandy88 Cantal was ook heel behulpzaam. Zij was de enige op de maneg (vind ik) die een goed les gaf

)

Globetje schreef:Ik heb Lya Gijsenberg ondekt op de startlijst endurance in Kootwijkerbroek op Haifa
Globetje schreef:Hey volgens mij heb jij gereden toen ik er ook ongeveer reed. (de paarden komen overeen) Melvin staat inmiddels op een manege in Overijssel. Mijn eerste les was op skippy
Quarterh0rse schreef:Zie dit topic een beetje laat maar hier heb ik ook gereden, of je het rijden kan noemen met de les niet echt dus zal het maar hobbelen noemen..
Rambo was echt m'n favoriet, ben dr heel wat keren afgevallen zoals heel veel hier maar dat koppie kon je niet weerstaan
Verder heb ik nog gereden op Max, skippy, spotty (mn eerste les), Barney, Nico, Jeroen, Melvin (is later verkocht aan iemand van de manege), Obelix, Amanda, Brandy, Juanita, Jessica, Nappie etc etc.
Ik zal als ik tijd en zin heb een keer wat foto's scannen!
1 van Dexter en 1 van Sandiego. Hier komen ze