Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. Ze had een eigen paardje, Dundrum, geloof ik. En Hein was inderdaad niet de makkelijkste, maar wel altijd in voor iets aparts. Hij heeft mij een keer van Darren (ook een Connemarahengst) laten vallen door met zijn paard Ollie (zou dat ook een hengst geweest kunnen zijn?) naast me te komen rijden. Darren voelde zich ingesloten en ging zich steeds meer opblazen, totdat hij een soort van explodeerde en toen lag ik ernaast.
) Ik heb in de history op mijn website nog een foto van hem. naomi_s schreef:dr waren meerdere dravers, Sam, charlie, brogan, tommy, DJ, fellow, en nog veel meer...ze fokte toen der tijd zelf renpaarden: uit Fern had ze make my day, Jules Unlimited en st.George en uit George heeft ze Flo.
Dat lijkt mij heel sterk, of de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Cilouise schreef:naomi_s schreef:dr waren meerdere dravers, Sam, charlie, brogan, tommy, DJ, fellow, en nog veel meer...ze fokte toen der tijd zelf renpaarden: uit Fern had ze make my day, Jules Unlimited en st.George en uit George heeft ze Flo.
Flo uit George.....?Dat lijkt mij heel sterk, of de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
kan iedere dag