Manege de Boschoeve

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mcrielaard

Re: Manege de Boschoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 20:32

arjaaaaa schreef:
ja, t is een vos, echt superlief beest!!

Ja, maar ze werd wel helemaal getikt van alle dazen daar, dus een buitenrit was niet echt fijn rijden.

Steffiegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:54

Quint is een super beestje.. mei vakantie had ik hem samen met passoa.. altijd lachen met die knol:D..

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 19:27

Ik ga hier as vrijdag met een vriendin rijden en dat gaan we samen een buitenrit maken, zij komt er al vele jaren..Ik ben er nog nooit geweest, dus ben benieuwd.. Ben ook wel benieuwd op welk paardje ik zit.. Het maakt me eigenlijk niet zoveel uit.. ik stap overal wel op..

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 19:57

Hoe heet ze, misschien ken ik haar wel

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 19:58

Marina..

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:06

Hihi wij gaan vrijdag!!!! Ben er al zo vaak geweest. denk dat ik in totaal 10x ben geweest!!! I love Rinse!!! (fries)....

Maar goed, ben er vorig jaar voor het laatst geweest en probeer naar mijn weten ff snel de laatste vragen te beantwoorden, waarvan ik nu dus zeker weet.

Lionel was een grote schimmel. Toen ik de eerste keer naar de boschhoeve ging stond hij daar, maar een jaar later was hij verkocht. Mijn vriendin is van Lionel afgevallen tijdens een buitenrit, echt grappig!!

Fieka staat samen met Niko op het weiland, gewoon lekker te rusten, word verder niets mee gedaan. Maar weet niet of dat nog steeds zo is!!!

Maar ja, ik ga vrijdagavond zeker hier mijn hart weer luchten!!!
Groetjes

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:09

En wie zegt dat ik het goed vind dat jij je hart gaat luchten.. maybe wil ik dat ook wel doen..

maar ik ben erg benieuwd, zoveel over gehoord van Marin16..

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:15

Haha, de baas (peer) vroeg op wie we wilde rijden... hahaha!!! Toen zei ik, ik wil graag op Rinse... Maar ik weet niet waar me vriendin op wil.... Nou zegt ie, daar zoeken we wel een mooie voor uit!!! Dus hou je hart maar vast!! Straks moet je op Jarno haha!!! Dat vinden wij zo'n grappig lomp beest, maar hijs wel heel lief!!!
Of wil je op een pony? Zetten we je op Viona (weet niet of iemand die kent), als die er nog is.... Daar heeft zelfs een keer een blinde mevrouw een buitenrit opgereden. Dat was echt gaaf... Toen ging ze met een begeleider door de stal lopen, en mochten wij wat over de pony's vertellen... Owh het is zo leuk daar!!! WIL ZO GRAAG

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:17

het maakt me echt niet uit waar ik op zit.. Als we het maar gezellig hebben..

En ik wil eigenlijk liever niet op een hele grote.. (groot is voor al 1.65 ofzo) (Ben een ukkie van 1.48 gewend)

maar goed.. Ik zie het wel..

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:23

Ach ja, het is nu ponykamp, dus het is maar afwachten welke paarden er zijn. Want op vrijdag deden we altijd een 3 uurs rit rijden... Maar heb er zon zin in!!!

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:47

fiona staat die er nog steeds. jeej die is al aardig op leeftijd ofniet?
marina zou je wille kijke of robbedoes er nog staat? en zo ja een foto'je voor me willen maken!? zou ik heel lief vinden

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 21:18

Nou over robbedoes zal ik moeten nadenken. Heb niet zo'n goede band met hem haha!!! Maar zal kijken, en neem mijn fototoestel mee, dus worden honderd paarden foto's!!! :D:D Maar ik weet niet zeker of fiona er nog staat. Die is inderdaad al aardig op leeftijd... Wil ff wat foto's kwijt

Afbeelding Tevens ook te bewonderen op mijn profiel.. maar zal ook wat andere plaatjes, zonder mij zelf proberen te plaatsen!!!

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 21:26

[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto=BV8JNOOR[/img] Michelle

Afbeelding eigenwijze pipi!!! Die ging steigeren en daarna bokken!!! Vloog elke keer bijna het zadel uit!!!

Afbeelding links julia en rechts kapoen. Kapoen is toch ook zo'n schatje!!! Ik reed een ponykamp op een haflinger die Suzan heette en die stond in de wei met o.a. kapoen (en tinkertje, die wij zo hebben genoemd)

AfbeeldingIk met echt een bad kapsel met Sjimmy en Koos...

AfbeeldingChantal

Dat was het weer!!! Misschien volgen er vrijdag wel meer foto's

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 21:29

Even die van michelle overnieuw!!!

Afbeelding

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 22:46

Whaha, ik heb nog een hele oude foto van mij en floor, van zo'n 10 jaar geleden hihi, ik ga hem nu ff uploaden!

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 22:56

Ik met Floor en Yuri in het midden, toen was ie nog van Floor!
Afbeelding

Arno met de poetswedstrijd, was toen nog van Petra en ik en me buurmeisje hadden gewonnen met hem
Afbeelding

Mijn shet tijdens de pannekoekenrit met daarachter Michelle
Afbeelding

Kapoen tijdens de poetswedstrijd 2 jaar terug
Afbeelding

Ik en me pony tijdens de springles
Afbeelding

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 23:06

Gave foto's!!! Maar ik ken jou helemaal niet. Ik ging altijd in de meivakantie en later ook in de herfst

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 23:27

Ik ging altijd in de zomer en winter hihi..

Eleven

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 23:53

Owh vandaar, maar ik las net dat je Inge en Robin ook kent. Ik had haar toen gebeld toen dat van dat paard was gebeurd op kamp. Echt verschrikkelijk....
Ik vind het wel fijn om te horen dat Anoushka niet meer zo veel meer hoeft te lopen. Daar heb ik zelfs nog een x opgereden van koninginnedag terug naar stal. Er was geen pony meer over, was veelste groot, gelukkig gingen we ook alleen maar stappen, omdat de beginners terug reden...
maar goed... Hoop zo dat ik op Rinse mag rijden

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 23:58

Ik ben er een jaar of 4? geleden 2 keer geweest op ponykamp. Weet iemand toevallig of Fieka daar nog staat? Want die was zoo lief vond ik, en toen ging een vriendin van mij een buitenrit op haar maken en toen was ze er 2x afgevallen
En Quint, die vond ik toen niet leuk, was ik toen ook vanaf gevallen (was wel grappig )
Jarno was ook leuk en Tinus een friesje ook! En kent iemand mistral? Bruin paard, heb ik voor de eerste keer in mijn leven mee gesprongen.

Floor en Yuri ken ik ook, maar ik dacht dat Yuri toen van Kirsten? was.

En bij ons was het ook allemaal niet zo veilig, veel kinderen vielen eraf, Tijdens het voltigeren ook niet echt een brave pony. Veel paarden die ervandoor schoten, 1x zelfs de hele groep. Maar ik heb er geen spijt van gehad (anders was ik ook niet nog ene jaar teruggegaan en heb daar een super tijd gehad.

mcrielaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:29

Jarno is toch die grote schimmel?

_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 11:37

jep dat is jarno!

Tinuss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-05 11:48

Ik ben er een week of 4 geleden geweest

Wil je meneer peer de groeten doen van de meiden uit katwijk

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 14:58

Just_Me schreef:
Ik ben er een jaar of 4? geleden 2 keer geweest op ponykamp. Weet iemand toevallig of Fieka daar nog staat? Want die was zoo lief vond ik, en toen ging een vriendin van mij een buitenrit op haar maken en toen was ze er 2x afgevallen
En Quint, die vond ik toen niet leuk, was ik toen ook vanaf gevallen (was wel grappig )
Jarno was ook leuk en Tinus een friesje ook! En kent iemand mistral? Bruin paard, heb ik voor de eerste keer in mijn leven mee gesprongen.

Floor en Yuri ken ik ook, maar ik dacht dat Yuri toen van Kirsten? was.

En bij ons was het ook allemaal niet zo veilig, veel kinderen vielen eraf, Tijdens het voltigeren ook niet echt een brave pony. Veel paarden die ervandoor schoten, 1x zelfs de hele groep. Maar ik heb er geen spijt van gehad (anders was ik ook niet nog ene jaar teruggegaan en heb daar een super tijd gehad.

Yuri is nu van kirsten (hij staat nu wel al een tijd te koop) maar deze foto is van zo'n 9 of 10 jaar geleden toen was Yuri nog van Floor

Alocasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-05 16:03

Ik vond Floor er al zo jong uitzien