arjaaaaa schreef:ja, t is een vos, echt superlief beest!!
Ja, maar ze werd wel helemaal getikt van alle dazen daar, dus een buitenrit was niet echt fijn rijden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
arjaaaaa schreef:ja, t is een vos, echt superlief beest!!

:D:D Maar ik weet niet zeker of fiona er nog staat. Die is inderdaad al aardig op leeftijd... Wil ff wat foto's kwijt 

)
Just_Me schreef:Ik ben er een jaar of 4? geleden 2 keer geweest op ponykamp. Weet iemand toevallig of Fieka daar nog staat? Want die was zoo lief vond ik, en toen ging een vriendin van mij een buitenrit op haar maken en toen was ze er 2x afgevallen
En Quint, die vond ik toen niet leuk, was ik toen ook vanaf gevallen (was wel grappig)
Jarno was ook leuk en Tinus een friesje ook! En kent iemand mistral? Bruin paard, heb ik voor de eerste keer in mijn leven mee gesprongen.
Floor en Yuri ken ik ook, maar ik dacht dat Yuri toen van Kirsten? was.
En bij ons was het ook allemaal niet zo veilig, veel kinderen vielen eraf, Tijdens het voltigeren ook niet echt een brave pony. Veel paarden die ervandoor schoten, 1x zelfs de hele groep. Maar ik heb er geen spijt van gehad (anders was ik ook niet nog ene jaar teruggegaan en heb daar een super tijd gehad.