Wat vinden jullie van stands?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Daphnebest

Re: Wat vinden jullie van stands?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 16:27

Stands zijn vet zielig!!!!! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Verdrietig Verdrietig

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:47

Daphnebest schreef:
Stands zijn vet zielig!!!!! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Huilen Boos! Verdrietig Verdrietig

Penny?????
Je mag ze zielig vinden maar geef dan een reden hier heb je niks aan

femke_harley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 14:14

ik vind het ook niet leuk hoor, want waar ik eerst reed stond een pony ook in een stand en toen schrok ze ergens van en is ze gaan steigeren en is ze op haar rug gevallen en nu heeft ze een beschadigde rug en misschien kan ze niet meer meerijden in de lessen Verdrietig Verdrietig;(;(;(;(

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 20:14

@ monniej: tja een pony kan ook in een stal steigeren. Ik ken een pony die in een gewone stal is gaan steigeren en haar neus aan de bovenrand heeft gestoten. Dat is dus geen reden om een stand niet leuk te vinden!

Loje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 21:08

Bij de manege waar ik rijd staan de meeste pony's in boxen, maar een paar in stands. En die n de stands kunnen zich gewoon bewegen hoor! een paar staan zelfs los in hun stand en kunnen zich gewoon omdraaien, de stands zijn best wel breed Knipoog En de pony's gaan natuurlijk ook wel eens naar buiten en staan niet met een zadel in de stand! Ik vind t niet echt zielig eigelijk. Maar ik kan me wel voorstellen dat het op sommige maneges wel zielig is.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 21:57

Talishe schreef:
bij ons op stal stonden de pony's eerst in stands. ze stonden alleen met een houten balk gescheidden per twee, dus altijd samen met een vriendje en ze konden alle andere pony's gewoon zien en ruiken en horen. ook was het voor hun hoofd open en stonden ze dus niet in een donker zwart gat. ze kwamen in de zomer elke dag en de hele nacht in de wei. verder waren de touwen lang genoeg om te kunnen liggen en een kwartslag draaien, zo slecht hadden ze het dus niet.
nu staan ze allemaal in loopstallen, dat is wel veel beter. ze kunnen gaan en staan waar ze willen en staan alleen met pony's met wie ze op kunnen schieten in een loopstal, meestal 8-10 pony's. dit vind ik tog wel een verbetering.

Ik rijd bij Talishe op de manege, en vond die stands wel een beetje eng, je liep er dan achterlangs en als een paard dan achteruit schopt, he bah moet er niet aan denken, veel beter deze loopstallen, had het nog beter bevonden als ze een box kregen, maar goed sommige pony's vinden daar nikx aan, omdat ze dan geen vriendje meer bij hun hebben (zoals mijn lieffie Proost, die kan echt niet in een box, ze word ronduit GEK) maar goed, stand kunnen ook goed zijn hoor, maar deze stands hadden hun beste tijd wel gehad.

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 11:10

Wij hebben een fjord op de manege staan die kan niet met andere pony's kan omgaan. hij staat wel in een stand hij molt ook stallen dus is het wel beter dat die daar in staat Pling

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 16:28

pjotter12 schreef:
het is niet echt zielig als pony's op stand staan zolang ze maar genoeg buiten komen dat is bij ons op de manege wel zo (manege alblasserdam)

Afbeelding

Zulke stands dus... Ze komen er voldoende uit, er wordt meegewandeld, in de padock gedaan en in de zomer gaan ze lekker de wei op. En ze hebben contact met elkaar en ze kunnen gaan liggen... De paarden staan overigens wel in boxen.

Adrija

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 16:32

Beetje oud topic, ik TEM wel even.

Shadow0

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 21:13

Daarom een slotje.