ps. Maar voor een ECHT leuk ponykamp moet je echt in Markelo zijn!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chickey schreef:Nou het lijkt nu net alsof we een strafkamp zijn. Maar van die telefoon de hele week afgepakt dat lijkt me opzich beetje vreemd maar goed staat duidelijk geen mobiele telefoon mee op kamp. Dat zeggen we niet om jullie te pesten maar omzelf het overzicht te houden.. Veder schrijf je dat ze op een paard moest die ze niet leuk vond en niet aankon. We rijden elke dag op andere paarden......En persee der eten opeten. Het is wel een beetje zo als je iets opschept moet je het ook opeten. Is toch vrij normaal en doe je toch ergens anders ook.
Begrijp me niet vekeerd GB ik heb dit niet persoonlijk tegen jou maar zo is het wel de manier waarop praatjes de wereld in komen waar niemand wat aan heeft...
Maar goed nogmaals t is geen strafkamp en er kan echt wel veel in overleg hoor..
Quote schreef:nou wij gaan misschien naar t fjordenpaard (www.fjordenpaard.tk) schijnt hartstikke goed te zijn!
Bertus_Suzy schreef:ik ben er geweest !!
en het is hardstikke toff
ik had een hele lieve fjord heljo dies zooooooooooo gaaf !!
_ilse_ schreef:ik ga naareen ponykamp van time-out in de Belgische ardennen ik heb er egt zin in!!
NicoleLover schreef:HELLO![]()
ik ga naar Schoonoord op ponykamp.![]()
lekkah in da bossen rijden enzo.![]()
das te gek![]()
-xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-MY & MIJN PONY`S!!!!!!!