FNRS zitcompetitie 2018

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SterreMarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 09:02

Heel erg veel plezier en succes gewenst voor iedereen die vandaag mag rijden!

Ik word graag op de hoogte gehouden!

BellaFiona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 11:44

danie111 schreef:
Thats_Me schreef:
Leuk dat het begonnen is! Rij zelf de 17de mee in de selectie. Ik vind het wel enorm spannend. Wij waren al even op de hoogte dat het niet op HE gehouden werd.

Wel balen dat het niet meer op HE wordt gehouden :(
Ik moet a.s zondag, onze manege gaat naar de Lourenshoeve in Den Ham. Is er iemand bekend met deze manege? Ik heb gehoord dat ik op Freddy moet, klinkt als een kleine pony..

Hey ben je al geweest? Freddy is best een groot paardje maar wel vrij smal, zit als een huis al zeg ik het

Yentaah

Re: FNRS zitcompetitie 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:37

Ik was vandaag aan de beurt! 2 van onze ruiters zijn door, ik niet. Had echt een mega leuk paard en het was gezellig, volgende keer weer! :)
Iemand hier door?

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 19:47

Yess ik ben door! 2e geworden en echt super fijn kunnen rijden. Wij hebben 4 ruiters door

SterreMarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 20:18

Gefeliciteerd! Wat waren jullie punten?

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 20:59

116,25 :) Een meisje van ons had ongeveer 125 punten!

0101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 21:12

danie111 schreef:
Wel balen dat het niet meer op HE wordt gehouden :(
Ik moet a.s zondag, onze manege gaat naar de Lourenshoeve in Den Ham. Is er iemand bekend met deze manege? Ik heb gehoord dat ik op Freddy moet, klinkt als een kleine pony..

Hey ben je al geweest? Freddy is best een groot paardje maar wel vrij smal, zit als een huis al zeg ik het

Hoi! Nog bedankt voor je reactie, helaas lees ik het nu pas. :') Ging helaas niet zo goed vandaag met Freddy. Bij het aangalloperen sprong hij alle kanten op en ben ik eraf gevallen. Dus dat was wel even balen.. :\

BellaFiona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 22:37

Awhh, echt? Wat jammer...

met springen wil die nog wel eens een beetje gek doen maar met dressuur nog nooit problemen mee gehad.. maarja het blijven natuurlijk paarden.
Balen, volgende keer gewoon weer proberen ja :)

0101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-18 23:01

BellaFiona schreef:

met springen wil die nog wel eens een beetje gek doen maar met dressuur nog nooit problemen mee gehad.. maarja het blijven natuurlijk paarden.

Daarom! Ben ook niet boos op hem geworden, hij kan er ook niks aan doen. Ben weer opgestapt en heb de proef afgemaakt. Helaas niet door, volgend keer beter!

Juttertje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 06:50

BellaFiona schreef:

Ik ken Freddy niet, maar kan het zo zijn dat hij gek ging doen omdat hij elastieken om had (als hij die normaal niet heeft dan..)

Gefeliciteerd voor iedereen die door is! en voor wie niet door is: Volgend jaar weer?

Falko_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 11:14

SterreMarie schreef:
Gefeliciteerd! Wat waren jullie punten?

Ik had 116,5. K vond dat bij de Eenhoorn de punten over het algemeen wel laag lagen, het dag-hoogste was 120,5.

0101

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 14:45

cindyheyyou schreef:
BellaFiona schreef:

Ik ken Freddy niet, maar kan het zo zijn dat hij gek ging doen omdat hij elastieken om had (als hij die normaal niet heeft dan..)

Gefeliciteerd voor iedereen die door is! en voor wie niet door is: Volgend jaar weer?

Zou best kunnen, met het inrijden schoot hij er ook al vandoor.. Ach ja, volgende keer beter. Ondanks dat ik gevallen ben, heeft onze manege toch nog de prijs voor bestzittende ruitersportcentrum gewonnen. *\o/*

SterreMarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 17:34

Jaaa! Startlijst voor aankomende zondag staat online. Ik mag op Vienna in Zwolle. Iemand info over paarden daar? Zoals Alex, Flap, Grey, Fjordy, Ruben en Ben? (En vienna natuurlijk)

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 18:23

Ik moet ook op Ruben van manege zwolle dus als iemand hem kent.. :)

BellaFiona

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:43

SterreMarie schreef:
Jaaa! Startlijst voor aankomende zondag staat online. Ik mag op Vienna in Zwolle. Iemand info over paarden daar? Zoals Alex, Flap, Grey, Fjordy, Ruben en Ben? (En vienna natuurlijk)

Hey, als het goed is is grey van onze manege, wij lenen vaak een paar paarden van hun en hun dan van ons. Grey is een klein paardje, wit/grijs, zit best makkelijk vind ik! Het enige is dat ze soms wil trappen naar paarden achter dr, dus waarschijnlijk moet je gewoon achteraan rijden, dan is er niks aan de hand, super lief paardje verder.

Bij ons zat vorig jaar iemand op vienna en zij is door gegaan, dus komt wel goed denk ik!

Edit, op de fb van de lourenshoeve staat wel een foto van dr ;)

En dat met freddy, idd ik denk dat het aan het elastiek lag! Was ie ook vrij sloom? Want dat is ie zonder elastiek ook al dus ik denk dat het elastiek hem een beetje gek heeft gemaakt helaas

Marieke_963

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 23:18

SterreMarie schreef:

Ik kom even binnenvallen in dit topic! Doe zelf nu niet meer mee, maar ik heb vorig jaar op de Lourenshoeve op Grey gereden! Fijn en rustig paardje, liep braaf haar rondje, en zat eigenlijk ook gewoon prima!
Het jaar ervoor heb ik trouwens op Norman gereden op manege Zwolle. Wordt hier nu niet naar gevraagd, maar misschien heeft iemand anders er nog wat aan haha. Dat is echt het fijnste paard waar ik ooit een ronde van de zitcompetitie op heb gereden, mega braaf, zat súper fijn, en waar alle andere paarden weg sprongen bleef hij mooi doorlopen, waardoor ik uiteindelijk mooi voorop mocht terwijl ik eigenlijk als 4e in het rijtje stond :Y) .

Ik was toen met beide paarden door naar de kwartfinale, zegt ook wel iets over hoe fijn ze zijn!
Heel veel succes nog iedereen die zondag moet!

0101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:32

BellaFiona schreef:
SterreMarie schreef:

Hey, als het goed is is grey van onze manege, wij lenen vaak een paar paarden van hun en hun dan van ons. Grey is een klein paardje, wit/grijs, zit best makkelijk vind ik! Het enige is dat ze soms wil trappen naar paarden achter dr, dus waarschijnlijk moet je gewoon achteraan rijden, dan is er niks aan de hand, super lief paardje verder.

Bij ons zat vorig jaar iemand op vienna en zij is door gegaan, dus komt wel goed denk ik!

Edit, op de fb van de lourenshoeve staat wel een foto van dr ;)

En dat met freddy, idd ik denk dat het aan het elastiek lag! Was ie ook vrij sloom? Want dat is ie zonder elastiek ook al dus ik denk dat het elastiek hem een beetje gek heeft gemaakt helaas

Opzich was hij niet super sloom ofzo alleen de gene die voor mij reed, reed ook niet echt door. Later hebben ze hem ook voorop gezet en toen was er dus niks aan de hand.

0101

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 15:35

SterreMarie schreef:

Ik heb vorig jaar op Alex gereden! Hij moet achter een ander paard aanlopen anders wil hij niet meer. Dus je rijdt sowieso niet voorop. Veder zit hij heel fijn, hij is ook best groot. Heel lief en braaf paard! :j

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:50

Waar zou ik trouwens eventuele fouten moeten melden?
Want mijn naam is redelijk fout geschreven (twee tussenvoegsels gewoon niet erbij) en daar stoor ik mij best wel aan :')

lijkt me dat als het op de startlijst niet goed staat het ook niet goed op protecol oid komt te staan

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:59

SterreMarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:22

Wie gaan er Zondag allemaal rijden?

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:32

Aanstaande zondag mag ik rijden in Belfeld. Heb er veel zin in maar vind het ook wel spannend. Zoals het er nu uitziet ben ik de laatste in de rij. Is voor mij de eerste keer dat ik meedoe.

AnneF

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:12

SterreMarie schreef:
Wie gaan er Zondag allemaal rijden?

Ik!In Zwolle! *\o/* volgens mij heb ik jou op de startlijst zien staan? :P

SterreMarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 07:08

Thats_Me schreef:
Aanstaande zondag mag ik rijden in Belfeld. Heb er veel zin in maar vind het ook wel spannend. Zoals het er nu uitziet ben ik de laatste in de rij. Is voor mij de eerste keer dat ik meedoe.

Gelukkig betekend de volgorde die op de startlijst staat niks voor de volgorde tijdens de proef. Dit word altijd bepaald in de inrijbak. Het kan dus zijn dat je Zondag als tweede, of eerste rijdt.

Leuk! Ik mag op Vienna. En jij?

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:03

Mensen die in Belfeld gaan rijden, hoe laat? En op welke manege is het? Ik rijd zelf niet mee maar lijkt me wel leuk om een keer naar te komen kijken (en evt foto's maken) :)