Ik denk dat er idd juist voor de mensen die springen nou niet zo heel erg zien zitten een normaal kamp is. Daarom ga ik ook naar SGW
Djorf_6
Geplaatst: 26-05-15 16:12
ponycrosserr schreef:
Maar dat is toch ook de bedoeling Caitlin, er is niet voor niks een sgw en gewoon kamp..
Dat weet ik nu ja. Het werd er niet duidelijk bij gezet dus ik dacht leuk te gaan crossen en te gaan racen over het wedstrijd pad.
ponycrosserr
Geplaatst: 26-05-15 17:27
Ik vind het persoonlijk vrij logisch dat je in het gewone ponykamp niet gaat crossen enz. Daar is speciaal het sgw kamp voor en dat kost ook meer geld en heb je meer rijervaring voor nodig
Hoe was het meiden? Ik heb hem als optie voor mijn zoon voor volgend jaar. Hij rijd dan 2,5 jaar en is dan 12. Heeft 2x per week les, spring en dressuur. Hij wil niks liever dan een springpony, sgw lijkt me voor hem heel tof.
Ben benieuwd hoe jullie het hebben ervaren
Sterre98
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-15 21:54
Het was echt super!
Ik heb wel een filmpje gemaakt tijdens het rijden daar.
Ik weet niet hoeveel ervaring je zoon heeft met springen, maar als hij niet gecontroleerd 60 cm kan rijden, zou ik het niet aanraden. Je hebt de eerste rijdag ook een testje, of je wel voldoende ervaring hebt. Bij ons in de week zijn er 2 mensen terug geplaatst naar het normale kamp.
Maar als je mag blijven, het is echt super, de crossrit, het crossen, de buitenritten. Alles is super gaaf! Wij hadden erg gezellige meiden, en ook erg leuke leiding. En de paarden daar zijn ook erg gaaf. Ik zal het filmpje straks even uploaden. Hij is alleen niet te zien op mobiel..
Bedankt Sterreke, maar jouw filmpje gisteren gekeken denk ik niet dat hij dit aankan. Misschien ook nog neg iets te jong. Meer voor de meiden uit z'n springles, die rijden al 7-8 jaar en zijn tussen de 14 en 16.
Maar het gewone kamp klinkt ook interessant en leerzaam vooral, hij heeft er oren naar. Hij vond het professioneler dan waar hij nu 2 jaar is geweest, destijds na een tip van jou naar Hollak gegaan, dit jaar dus voor de tweede keer. Volgend jaar naar de treekhoeve.
Hoeveel deelnemers waren er? Ik zag dat ze in sept een buitenrit organiseren, dat wil ik gaan doen, heb ik gelijk een indruk. Hoop alleen dat we beide op een pony mogen, want pony's en paarden hebben aparte vertrektijden.
De groepen verschillen enorm kwa mensen; Onze week had 28 mensen. (normaal en sgw gecombineerd), de week voor ons waren er 45 mensen. Heel veel eigen paarden en pony's had ik wel begrepen.
Het gewone kamp is ook erg leuk volgensmij. Alleen wou ik meer uitdaging. Maar er zijn allerlei leuke activiteiten, ook met de mensen van het sgw samen. Ik zou het iig aanraden.
sanne933
Geplaatst: 30-03-16 21:45
Hai hai, Ik heb het hele topic gelezen en het lijkt mee ook wel wat dit jaar Wie gaan er dit jaar (ook) op sgw kamp?? Ik hoor het graag xD
Hoi! Er is inmiddels weer een nieuw topic voor 2016. Ik ga dit jaar weer sgw met een stuk of 7 andere meiden. We hebben ook een groepsapp, dus als je er evt bij wil kan je me een pbtje sturen
Ik twijfel over een ponykamp voor mijn zoon dit jaar. Middelbare school, nieuwe fiets, ipad school, nieuwe auto, vakantie en afgelopen zomer verbouwd.
Mocht het financieel toch kunnen, dan schrijf ik hem in. Ben zelf in ieder geval enthousiast
Sterre98
Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-16 22:32
Begrijpelijk! Hopelijk kan het nog! Het blijft een gaaf plekje en een gaaf kamp. Ik kan ook niet meer wachten totdat ik mag. Volgende week is er een opendag. Misschien leuk om daar heen te gaan? Ik ga er zelf wel heen iig
sanne933
Geplaatst: 31-03-16 07:23
Ik heb eigenlijk geen idee in welke week ik wil.. Kan je me een pb'tje sturen dat ik m'n nummer kan doorgeven voor de groepsapp En welk topic is nieuw??