Ponykamp 2013.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 02:49

sterreke98 schreef:
Of misschien ponykamp t hoefijzer? is ook erg leuk maar helaas kon ik de afgelopen 2 jaar er niet meer naar toe. Maar ook een aanrader! Ik ben er 2 jaar geweest. heel gezellig :) als je meer info wilt hebben roep dan maar xd

Hallo,
wat word op dit ponykamp allemaal gedaan?? En word er ook gezwommen met de paarden? En word een wedstrijd gehouden?? Het is voor mij niet dichtbij dus k moet weten of t een goed en leuk ponykamp is. En maak je vaak buitenritten? X

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:54

Hallo, weet iemand of ponykamp leuk is bij manege laarbrug??? En wat doe je allemaal?? Xxx sanne :)

kionasuppie

Re: Ponykamp 2013.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 12:25

Manege laarbrug is opzich wel een leuk ponykamp Ik ben er 3 jaar geleden heen geweest maar vond de de pony's in te kleine stallen stonden (kan nu wel veranderd zijn) Je doet er wel leuke dingen! en de leiding is ook echt heel gezellig!

xLauraa_kus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:29

Het ponykamp bij Stal de ripse ruiters is ook super leuk! Het ligt in Rijpwetering, is dat te ver voor je? Dit jaar word het mijn 4e keer dat ik daar heen ga, je kan daar ook je eigen pony mee naar toe nemen :) Ik ben wel eens op andere kampen geweest waar ik me best wel vaak verveelde, maar dat doe je bij dit kamp niet. We gaan met de ponys/paarden naar het strand en naar het bos! We krijgen springles en we gaan caroussel rijden :) vorig jaar gingen we ook zelfs western rijden maar ik weet niet of we dat dit jaar weer gaan doen. Ik ga zelfs met een goeie vriendin om die ik daar heb leRen kennen :) wil je nog meer info? Xd kijk dan op www.deripseruiters.nl/zomerkampen of stuur mij gewoon een berichtje :p

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:34

kionasuppie schreef:
Manege laarbrug is opzich wel een leuk ponykamp Ik ben er 3 jaar geleden heen geweest maar vond de de pony's in te kleine stallen stonden (kan nu wel veranderd zijn) Je doet er wel leuke dingen! en de leiding is ook echt heel gezellig!

Hallo, is de rit naar de lemelerberg en om op de berg te rijden leukk?? En zijm de andere buitenritten ook leuk? Xx

Daantje126

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:35

marsha123 schreef:
Hallo, weet iemand of ponykamp leuk is bij manege laarbrug??? En wat doe je allemaal?? Xxx sanne :)

Dat kamp is heeel leuk !, Je krijgt elke dag spring of dresuurles en je gaat ongeveer 2 uur per dag buitenrijden in de bossen. En je maakt ook een rit naar de hoogste berg ofsoo, die is ook leuk dan ga je heen of terug met de huifkar,(bijv) heen met de huifkar dan ga je als je op een plek met z´n alle pannekoeken eten en dan ga je omwisselen en dan maak je een soort rondje door dat bos iets waar die berg ook is en daar ga je dan rijden en dan uit eindelijk kom je weer terug dat duurt ongv 2uur, als je nog vragen heb stel ze maar ! x danique

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:39

Daantje126 schreef:
marsha123 schreef:

Dat kamp is heeel leuk !, Je krijgt elke dag spring of dresuurles en je gaat ongeveer 2 uur per dag buitenrijden in de bossen. En je maakt ook een rit naar de hoogste berg ofsoo, die is ook leuk dan ga je heen of terug met de huifkar,(bijv) heen met de huifkar dan ga je als je op een plek met z´n alle pannekoeken eten en dan ga je omwisselen en dan maak je een soort rondje door dat bos iets waar die berg ook is en daar ga je dan rijden en dan uit eindelijk kom je weer terug dat duurt ongv 2uur, als je nog vragen heb stel ze maar ! x danique

Dus jii zegt zeker weten heen gaan?? Ga jij dit jaar ook? Xx

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:43

Eheem de rit is wel heeel erg mooi! Ik zelf wil er niet nog een keer heen maar ik vind het wel een leuk kamp! Maar ik vind de eekwal leuker:P

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:59

kionasuppie schreef:
Eheem de rit is wel heeel erg mooi! Ik zelf wil er niet nog een keer heen maar ik vind het wel een leuk kamp! Maar ik vind de eekwal leuker:P

oke bedankt! Maar maak je bijna elke dag een buitenrit? Xx

manony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:03

Ik ben in Egmond geweest 2 jaar geleden

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 20:17

Ja je maakt elke dag wel een buitenrit! De paarden zijn ook leuk heel veel verschillende niveaus en de wedstrijd is ook heel erg leuk! Alleen het jammere van mijn pk daar vond ik dat we gelijk de 1e dag op buitenrit gaan, Ik vind het fijn eerst een keer in de bak te rijden om paard te leren kennen! Maar Het is wel een leuk pk!

xSamiera

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 21:15

kionasuppie schreef:

Hee, ik lees net dat je de eekwal heel leuk vind . Zou je misschien een beetje kunnen vertellen wat je erzoal doet ? Zijn daar lessen waar je ook wat mee leert ? Want m'n vriendinnen en ik hadden de eekwal al op het oog . Alleen we horen heel veel verschillende dingen . De een vind het daar niks aan en de ander wel.. xx

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 21:31

Hee,

De eekwal vind ik het beste kamp waar ik ben geweest de paarden en pony's staan er goed bij je doet veeel leuke dingen en er is superleuke leiding.
Kijk hier maar even hier word ook heeeel veel aangegeven over pk!

groetjes
[MA] Ponykamp Eekwal 2013

HeleenM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 11:25

Kleinoever is zeker aan te raden! Je hebt er leuke manege pony's, ik neem altijd m'n eigen mee maar als ik zie hoe gek de andere er mee zijn.. ook heb je leerzame lessen en de hele dag door activiteiten waar je vrijwillig aan mee kan doen. Onbeperkt toegang tot het buitenzwembad en super toffe leiding. Ik weet niet wat je bedoeld met niet al te duur, dit ponykamp kost rond de 350 euro volgensmij!

Daantje126

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:14

marsha123 schreef:
Daantje126 schreef:

Dus jii zegt zeker weten heen gaan?? Ga jij dit jaar ook? Xx

Dat ligt eraan wat jij wil, het is wel hartstikke leuk ! als je vragen heb stel ze maar ! ik ga dit jaar niet, ik ga denk ergens anders heen als ik mag ! xx

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 12:27

Iemand vroeg iets over Les Chevaux volgens mij. :)
Erg leuk kamp, ben er vorig jaar voor de eerste keer geweest met mijn pony en een vriendin.
Je krijgt goed les, niet zozeer 'op niveau', maar je doet wel leuke, afwisselende dingen.
Ook ga je een keer zwemmen, Pimp je pony, enz.
De leiding is erg aardig, als wij gingen zwemmen zorgde ze dat mijn pony even in de paddock kwam.
De kamers waren wel vies, met dode beesten en spinnen enzo. :')
Maar het was zeker leuk!

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 15:03

Hallo, is iemand van jullie al n x bij manege laarbrug op ponykamp geweest? Zoja kan diegen mij vertelln of t leuk was en wat er allemaal gedaan werd? Xxx

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:32

Marsha dat heb je hiervoor ook al gevraagt heb ik al geantwoord:D

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:37

kionasuppie schreef:
Marsha dat heb je hiervoor ook al gevraagt heb ik al geantwoord:D

weet ik maar miss was er nog iemand anders XD xx sanne

kionasuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 17:37

ooh zoo hahahxd

Bentotoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:18

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 00:57

Hallo, weet iemand tot welke leeftijd ponykamp bij manege laarbrug is? Xx ;)

Daantje126

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-13 14:49

marsha123 schreef:
Hallo, weet iemand tot welke leeftijd ponykamp bij manege laarbrug is? Xx ;)

tot 16 geloof ik of 18 x

Hietboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:40

Voor een gratis info dvd kan je een mailtje naar de barlo sturen!

xxcherylx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:42

Kleine Oever is een aanrader