Zo, heb afgelopen zondag de zitcompetitie op mijn eigen manege gereden en ben door! Het ging echt heel goed en mag 5 Juni naar de regiofinale op RSC Kraay. Bem er 2 jaar geleden ook geweest, dus ben benieuwd!
Nou, misschien zie ik 1 van jullie ook nog wel voorbij komen!
ik zit ook in cathegorie 3 tenminste als ik zondag even winstpunt haal want ik weet niet zeker of ik die al heb en ben weer eens mijn fnrs spullen kwijt:s maar ik mag misschien 2 keer starten:D
Ja ik ook. Over een paar uur moet ik. Er gaan er van de 4 2 door. En ik ken 2 mensen uit mijn groepje en die zitten errug goed. Reken er niet op dat ik door ga.
_Nikkii
Geplaatst: 17-04-10 20:11
.
Laatst bijgewerkt door _Nikkii op 22-10-23 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Wij rijden een gewone F-proef, zodat we een dressuurwedstrijd én zitcompetitie in een kunnen houden. Vorig jaar reden wij ook gewoon de zitproef.
Mies jammer, maar ik vrees dat je toch echt te laat bent om nog een manege te vinden. Er zullen weinig maneges zijn die nog de voorrondes moeten rijden en daarbij denk ik dat er weinig maneges zullen zijn die een ruiter van buitenaf mee laten doen aan HUN zitcompetitie. De zitcompetitie wordt toch wel een beetje als manegebatlle gezien en dan zou jij voor een manege uitkomen die je eigenlijk helemaal niet kent.
Ik vond het nu al leuk om mee te doen. Volgend jaar weer. Kreeg als commentaar dat ik teveel achterover zit. En dat je kan zien dat ik veel buiten rij.
winnietje3
Geplaatst: 18-04-10 18:31
Ik ben vandaag 1e geworden met 119,5 punten !! echt leuk, had het niet verwacht. De officiele doorslag voor de regiofinale wordt later nog bekend gemaakt. Dus er is nog niets zeker.
Mijn verzorgster gaat ook mee naar de regio's . Vorig jaar is ze ook in Deurne geweest en ben ik uiteraard wezen kijken (zelf mocht ik net niet naar deurne..was tweede geworden )