michelle___ schreef:daniekjuh schreef:http://www.portraitsofasia.be/blog/wp-c ... 9/Jamu.jpgMisschien hier ook een toverdrankje?? Zo die zal lekker smaken! T gaat erom dat het werkt he
SB_Beessie schreef:Oohja, die over dat ie niet lief meer was ofzo?Met een foto in een ronde bak??Ja die!!!! Tss paarden kunnen niet vlieguh!
Norway_girl schreef:Nou t is wel feest hè? Dit is nr 3 die ik al tel vandaag ik heb er éen gemist. [/quote]ikke ook [/quote]me too
Leuk vermaak zo op de vrijdag avond, Jammer dat Bliksemknal gesloten is.* kan niet posten, veels te druk hier*
michelle___ schreef:mooie laarzen he? Hè joh dat paard steekt zijn tong uit! Wat grappug! Hoe leer je dat? *zugt ik dacht dat ik volwassen was*
SB_Beessie schreef:michelle___ schreef:mooie laarzen he? Oh.. Ik ga deze topics zooo missen Misschien een JHK?Maar volgensmij is daar ook al een pennyclub van.
geniale topics allemaal,jammer dat ze snel dicht gaan.volgens mij gaat TS zo ook nog denken dat ze in rengalop zit terwijl ze aan het stappen is.
SB_Beessie schreef:VERAx schreef:De mods zijn nu echt aan 't slapen Die hebben de hoop opgegeven Ik hoop het wat dit soort lol moet toch kunnen op zijn tijd dacht ik zo?
Norway_girl schreef:michelle___ schreef:mooie laarzen he? Hè joh dat paard steekt zijn tong uit! Wat grappug! Hoe leer je dat? *zugt ik dacht dat ik volwassen was* Gewoon met zo'n frituurklem, geen centje pijn.
Citaat:Oh.. Ik ga deze topics zooo missen Misschien een JHK?Maar volgensmij is daar ook al een pennyclub van. [/quote]Dit is gewoon,..Leuker!
michelle___ schreef:Norway_girl schreef:Hè joh dat paard steekt zijn tong uit! Wat grappug! Hoe leer je dat? *zugt ik dacht dat ik volwassen was* Gewoon met zo'n frituurklem, geen centje pijn.
In het profiel van hetmeisjevandezwartewildehengst staat nu dat ze graag een zwartewildehengst wil Wie wil dat nou niet