Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxLady schreef:ponylove13 schreef:Doe nu f2 want moest opnieuw beginnen zat in f8 of f9
waarom opnieuw beginnen? ;o
purny schreef:Je mag toch verder waar je geëindigd bent. Dus dan mag je gewoon f10 starten toch
Laura_ schreef:Vandaag eerste x f14 gereden... wel het zuurste aantal punten gehaald wat er bestaat, namelijk 209. (Als zn galopwerk, meer sprong, beter was geweest was het wel gelukt) Maar heel fijne tips, ook hoe ik het in de lessen beter kan trainen enzo! Had zelf ook niet verwacht, dus uiteindelijk blij dat ik er bijna ben! En dat met paardje die niet rond kan lopen. Jury zei ook dat gaat die nooit kunnen, maar door beetje meet zn achterbeen erbij te krikgen krijg je hem dan voor zijn doen wel zo aan het lopen dat dat voor mij genoeg zou zijn. En ze vond dat ik heel netjes en vriendelijk reed, dus qua commentaar ben ik heel blij!
MaaikeJ schreef:Gister weer wedstrijd gehad. Helaas wegens de weersomstandigheden niet kunnen losrijden. Was de eerste keer F20. We zijn uiteindelijk 1e geworden met 236 punten!
MaaikeJ schreef:Gister weer wedstrijd gehad. Helaas wegens de weersomstandigheden niet kunnen losrijden. Was de eerste keer F20. We zijn uiteindelijk 1e geworden met 236 punten!
Tilmar schreef:MaaikeJ schreef:Gister weer wedstrijd gehad. Helaas wegens de weersomstandigheden niet kunnen losrijden. Was de eerste keer F20. We zijn uiteindelijk 1e geworden met 236 punten!
Dat is zeker knap en dat zonder los te rijden! Was dat op een manegepaard?
Hoeveel deden er mee in de F20? Of werden er categorieën samengevoegd?
KirstenHorse schreef:Ik mag vanmiddag om 16:45! Op de pony waar ik graag op rij. Gister een hele fijne les gehad met haar, ze liep eindelijk goed voorwaarts en ze wilde werken voor meHelaas kan ze zelf een beetje ontdaan raken door alle tumult op zo'n wedstrijd dag. We zullen zien
xxxmh schreef:Net wedstrijd gehad. Tweede keer f12 (vorige keer geen promotiepunt gereden). Zat eindelijk wel op een leuk paard! Helaas niet geoefend voor de proef (rijd carrousel) en kon maar 10 minuten inrijden (naja inrijden was het niet echt). Had er niet veel van verwacht omdat de jury streng was bij de lagere groepen. Uiteindelijk toch 219 punten gereden en 3e of 4e geworden van de 7
JagerM schreef:ooh f-proefjes, hier heb ik ook vragen over dus ik volg dit evenIk rijd namelijk al zo'n 6 jaar ongeveer maar op een "manege" die niet van fnrs of knhs was, dus geen f-proefjes e.d. Nu wil ik wel graag beginnen. Maar moet ik dan echt bij F1 beginnen... Zie mezelf al staan, 10 koppen groter