Ja, die zullen het vast wel goed geregeld hebben. Normaal gesproken maken ze dit vooraf niet bekend, wie er met de paarden komt. En ze zullen vast wel paarden en pony's meenemen, in verband met de verschillende lengtes van de deelnemers. Is er trouwens niet iemand door van Hillergersberg?
Oh ik heb dr echt zin in! Ik denk dat ik toch niet met de zwarte laarzen ga rijden maar gewoon met me bruine jophurs/chaps. Neem ze wel voor de zekerheid mee. Me linkerhak komt namelijk tijdens het rijden telkens omhoog in de laars en dan moet ik me been in een rare hoek zetten om me hak er weer in te krijgen, erg vervelend dus.
winnietje3
Geplaatst: 19-08-11 10:57
MyLittleLove schreef:
Heeft er iemand al wat gehoord over de gratis kaartjes? Ik heb een mail gestuurt met gegevens maar nog niets terug.
Nee ik had ook gemaild en ook nog steeds niets gehoord... het zal me benieuwen..
Ha ha waarschijnlijk (gezien de vorige jaren) rijdt 1 groep cat 3, 1 groep cat 2, 1 groep cat 1 en dan nog een keer hetzelfde riedeltje middagpauze en de finale's
Ik kan dat niet vinden op de site van horse-event? En klopt die wel? Want om 14.45 staat weer halve finale categorie 3.... en ik zie maar 1x prijsuitreiking staan...?
Wie ik? Nee hoor zeker niet, vind het gewoon allemaal echt super leuk en heb dr echt mega zin in! Ik ben al super blij dat ik zover gekomen ben dus het maakt me ook niet uit als ik nu niet verder raak. Vind het alleen al leuk om mee te doen!