Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
PrimaDonna_ schreef:Jury: 5 december ga ik beginnen met de F13.. waar gaan jullie precies op letten? En gaan jullie strenger beoordelen dan bij de F12?
Fiokir schreef:hallo, ik heb ook een vraagje
ik rijd al 4 jaar niet meer op de manege maar wil nu wel graag weer beginnen met fnrs proefjes rijden.
heb het paspoortje nog (boekje met mijn pp erin)
met mijn verzorg paard moet ik dan persee les volgen bij een manege of kan ik een stempel halen en klaar is kees ?
Fiokir schreef:liberty schreef:Als je mee wilt doen aan de Fproeven op een manege in de buurt en je hebt een actief ruiterpaspoort dan is dat mogelijk.
oke, dan kan ik me dus zo weer aanmelden / een jaarzegel aanvragen via fnrs.nl
winnietje3 schreef:Ik wil niks vragen maar opmerken.
De laatste wedstrijd die ik heb gereden werd er bij de Algemene indruk door de betreffende jury bij iedereen een opmerking geplaatst over de mate van vriendelijk rijden. Bij mij stond er vriendelijk gereden en bij sommige anderen zag ik tips hoe ze dit konden verbeteren. Dit vind ik erg positief! (Niet perse omdat het bij mij goed uitkwam) Het is officieel niet echt een punt van beoordeling maar wel goed om daar opmerkingen over te plaatsen! Mensen die iets te verbeteren hebben en dit vaker horen zullen er dan misschien sneller iets aan doen. En het is ook leuk om te lezen als je het goed doet
PrimaDonna_ schreef:Ik reed een keer een proef met een paardje die voor het eerst een wedstrijd reed bij ons op de manege. Ze was 1 en al spanning, heb toen wel gewoon mijn wedstrijd uit gereden, niet goed maar had uiteindelijk als commentaar onderaan: Heel vriendelijk opgelost!
Gaf mij toch een fijn gevoel.. mijn instructeur was ook trots op mij dat ik hem gewoon uitgereden had