Lynn en frederique, ik mag waarschijnlijk zondag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laura_Stella schreef:Hahaha jaaaaa ze is n schooibeertjeMaakt niet uit dat ze snoepjes kreeg hoor haha! Ascardi springt opzich wel fijn, ik geloof niet dat ie snel zal weigeren en dan voel ik me wel zeker haha
Op sommige pony's, bijvoorbeeld Joy (de kleine donkerbruine pony, die op een gegeven moment ging weigeren) heb ik dat gevoel totaal niet, dan begin ik bij 40cm al te twijfelen terwijl ik op Fury Nevada en Avanti wel gewoon ong 85 cm kan. Leuk dat je Rinze zo super vond! En dat het galopperen ook goed ging, heeft dit geholpen zegmaar? Ik weet nog mijn eerste ponykamp, heb toen heel wat geleerd en werd een stuk zekerder, maarja, je reed ook 1 à 2x perdag ipv 1x in de week xd. Hopelijk mag je volgend jaar weer, ga je dan denk je weer in de meivakantie, of in de zomer?
Cadanse wil ik eig. ook liever niet op, hij kan natuurlijk braaf zijn (zoals donderdag in de binnenbak) maareh, tja hij heeft ook zn andere kant
(Barbara en Manuela ook hoor!
) Lijkt me idd leuk als we (en meer mensen
) in dezelfde week zouden kunnen!

)
Ik rijd ook liever op pony's, lekker wendbaar (bedoel niet dat er geen wendbare paarden zijn ofzo) maar ik ben ook pas 1.63
(ondertussen wss al wel gegroeid xD )
bij de ggd een tijdje terug (maand) was ik 162.5 maar ik vind mezelf 163
Welke week ging jij ookalweer? Dan zie ik je misschien