Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
annaaube schreef:Hoi FNRS juryleden (:
Hoeveel punten krijg je aftrek als je je pony niet invlecht?
Ilja000 schreef:Maar wat doe je dan met diegenen die wel invlechten? Die mag je toch belonen?
Als er op het bedrijf gevlochten mag worden, dan vind ik het fijn om te zien dat er wat aan gedaan is. Het hoeft niet mooi, tenslotte kan niet iedereen even goed vlechten en je zult net zien dat die pony 5 proefjes moet lopen. Als er iets in zit, geef ik een 7, anders toch echt een 6. Domweg omdat ik het fijn vind als iemand aandacht aan de pony heeft besteed.
Vlechten hoort eigenlijk bij de voorbereiding van je wedstrijd. Je bent lekker bezig met je pony. Daarnaast stel je je pony netter voor aan de jury (gedachte vanuit het verleden). Enkel het nadeel met FNRS is dus dat sommige pony's vaker lopen.
Bij ons op stal zie je ook nog wel dat vlechtjes er uit gehaald worden en opnieuw ingevlochten wordenZou nog wel fijn zijn als de laatste ruiter ook de vlechtjes er uit haalt....
Bellatrix schreef:Ik neem aan dat je al je stempels tot de F9 hebt? Dan mag je best lager starten maar worden de PP's niet geregistreerd. Maar dat weet ik niet zeker. Dan zou je bijvoorbeeld gewoon HC mee kunnen doen, gewoon alleen voor de ervaring. En als je weer in de F9 verder wil dan kan dat gewoon aangezien je daar gewoon je stempels voor hebt en alle voorgaande diploma's.