Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laura_ schreef:Vanuit de FNRS mag je alleen niet meer dan 1 winstpunt op een dag halen, dus dan heb je geluk gehad.
WingsToFly schreef:Balen, zo'n klein verschil met 210 vind ik altijd zo pijnlijk. Maar het gaat erom dat je ervan kunt leren en dat je er plezier in hebt gehad. Volgende keer hopelijk beter!
Ik ga 30 oktober waarschijnlijk weer mee doen, hopelijk haal ik dan mijn laatste puntje in de F12
xdanieekk schreef:Zaterdag reed ik weer eens mee met de Fnrs wedstrijden op mijn manege!
2e keer f6, maar de laatste keer dat ik mee deed was al weer een jaar geleden, ik vond het niet meer zo leuk die wedstrijden, maar het werd weer eens tijd dat ik mee ging doenDus zaterdag was het zover, ik moest ook theorie doen, toen ik er was kon ik (gelukkig) direct beginnen met de theorie, hij werd meteen nagekeken.. 0 fout! Dat is toch een fijn gevoel dat je de theorie al binnen hebt..!
Toen de proef zelf, omdat het een manege paard was moesten er ook meerdere mensen op, ik hoefde alleen maar over te nemen dus kon ik nog even kijken naar de gene voor mij, en wat gaat het paardje doen? Juist, bokken en steigeren! Oh oliebol zooi dacht ik.. heb ik weer.
Inrijden ging fijn, hij was al lekker los en liep zo nageeflijk. Toen mocht ik de ring in... hij was nog heel kijkerig in die hoek waar hij met het andere meisje aan het klieren was dus heb die hoek even ingereden zodat ie dat niet meer deed.. nouja, helemaal stoppen ermee deed hij niet, ik heb die hoek denk ik 2 keer niet helemaal geraakt maar de rest ging wel fijn! Ik was zelf over de draf verruimen erg te vreden en de voltes waren voor mijn gevoel ook rond. Ik was in de ochtend aan de beurt en om vijf uur was pas de prijsuitrijking dus smiddags even thuis geweest.
Toen dus de prijsuitrijking.. '2e prijs Daniek met 227 punten' hoorde ik ze zeggen. Ik zo van he?! Ikke? Ja ik dus..! Fantastisch!
Er stond maar 1 opmerking bij, namelijk dat mn paard scheef stond met groeten.. mn enige 5
Ik ben erg tevreden over het resultaat en de volgende keer ga ik waarschijnlijk weer meedoen omdat ik merk dat ik er toch wat van leer! F7.. here I come!
Saaams schreef:Ik heb zaterdag mijn eerste fnrs proef gedaan. Paard heeft geen wedstrijd ervaring en ik erg weinig. Dus begonnen in de F5 en met 229 onze eerste PP gehaald met fijn commentaar (tips).
Bij ons is er iedere maand een wedstrijd.
Je mag je paard geen klopje geven! Pas na de letter. (H dacht ik) en teugels op maat houden.