Laura_ schreef:Jaja vandaag was het zover! F13 gereden en was niet super tevreden, ook niet geheel ontevreden. Maar had 214 punten. Was de laatste keer dus eindelijk de F13 uit. In november doe ik mee met paardje van vriendinnetje, dus daar mag ik mn F14 debuut op maken. Merk wel dat ze vanaf dit niveau echt wat willen zien. Dus wordt steeds lastiger. Van de jury moet ik aan het wijken werken, want dat slaat nergens op en nageefelijkheid wordt toch ook wel steeds meer een puntje. Nou daar kunnen we mee aan de slag. Volgens mijn instructie heeft dat laatste puntje toch meer te wijten aan het feit dat ik tijdens mn proef stop met rijden!
Hoe is het bij jullie gegaan?
Gefeliciteerd!
Wijken en nageeflijkheid zijn voor mij ook echt 2 punten waar ik écht aan moet werken en de jury wil inderdaad steeds meer zien, dat merk ik ook. In de les lukt nageeflijkheid steeds beter, alleen in een proef komen alle onderdelen en figuren veel sneller achter elkaar wat het voor mij moeilijker maakt om de nageeflijkheid er constant in te houden, maar ja, blijven oefenen. Ik zie ook wel wat op tegen de uitgestrekte draf, ach ja, dan maar zoveel mogelijk proberen te verruimen.