Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
mvn schreef:de caprillie proef duurt bij ons 7 tot 8 minuten (scheelt toch weer 2 minuten met de gnoemde 10 van hiervoor!).
Ik heb de oude proeven nog gedaan dat je volledig in de verlichte zit moest rijden en dat ging prima. Maar ja ben dan ook ervaren schaatsers en trainster haha. andere hadden er wel moeite mee.
Nu hebben we helaas al jaren geen C meer gedaan vanwege weinig mensen die het mogen rijden, maar de Vaardigheid en oefenspringen gaan goed. Die proeven stellen een stuk minder voor daar je ook mag lichtrijden tussendoor! In de toekomst zijn er genoeg mensen die VA en OS hebben doorlopen en C mogen starten en dan kan ik eindelijk ook weer
maar echt 8 minuten verlichte zit is wel zwaar maar kan prima
Everytime schreef:Wij hadden van het weekend een rare jury.Een meisje kreeg een 5 voor de verzorging omdat ze niet zelf had gepoetst, gaat lastig he met 2 pony´s ertussen. En 2 andere meisje kregen een 5 omdat de pink te laag lag ofzo. En een meisje kreeg een 3 omdat haar pony eruit peerde. En een andere kreeg een 3 omdat de overgang niet netjes was. Ging om F3-F4.
s1993 schreef:Wat ik me afvroeg he: bij de caprilliproeven staat erboven dat je de hele proef in de verlichte zit moet doen, maar hoe kan je nou een nette overgang maken in de verlichte zit?