Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn verzorgpaard (waar ik binnenkort een f9 proefje mee zou willen starten) loopt in stap en draf eigenlijk altijd nageeflijk. Maar zodra ik in de galop aanspring zwiep het hoofd omhoog en gaat de galop heel erg ongeconcentreerd naar mijn idee. Dit komt ook gewoon doordat ze het lastig vind, maar krijg je hier dan ineens veel lagere cijfers door? zowel voor constante verbinding en de galop?
want echt zodra ik aanspring in de galop gaat het hoofdje omhoog.
Terwijl in mijn ogen alle galop-onderdelen ruim onvoldoende waren. (Lees: meer draf dan galop.) Ik heb het proefje opgenomen op film en heb alles kunnen terugkijken en ze draaft echt de helft van de tijd.
Tegen de hand vind ik dat je ziet dat het paard zich verzet. Niet nageeflijk kan ook zijn dat er constante verbinding is.
). Ik ben mij ervan bewust, dat deze keuze mijn proef "slecht kan doen aflopen" om het op een nette manier te zeggen. Ik heb al levenservaringen (en het heeft zowel mij als de toeschouwers bloed, zweet en tranen gekost) op het gebied van "geen-idee-hoe-'ie-reageert" pony's, en dit is dan ook mijn keus 
). 
Ilja000 schreef:Ik vind al die 'wat zouden jullie doen' vragen zo ontzettend lastig om te beantwoorden. Bovendien ook niet erg reeel. Het blijft een jurysport dus (kleine) verschillen zullen er altijd blijven. Bovendien, als wij een ander antwoord geven dan de jury in dat geval had gedaan, zijn wij niet collegiaal bezig. Ik vind het dan ook niet erg eerlijk om op dit soort vragen te antwoorden.