Jaa! Ik ook! Ik dacht eerst wat is dit voor een pony. Njah gwn proberen. De eerste les racete hij. Ik vond het wel vet xd en drna gingen we zonder zadel. Toen moest ik galloperen maar dat wilde hij niet. Toen kreeg ik een zweepje en ging hij er vandoorm in gallop. Hahahah sins dien vond ik hem echt leuk! En nu mis ik hem best wel erg...
Incroyable
Geplaatst: 03-09-13 14:59
Ik zoek foto's, heel, heel veel foto's! Uit week 28. Voor mijn PP op school álles is welkom
ik ga ook op paardrij kamp bij de eekwal maar niet met hun eigen kampen. ik ga met mijn eigen paardrij vereniging VPG Opmeer (paardrij vereniging voor mensen met een beperking). het lijkt me een erg leuke manege.
Hahaaa ik praat er nogsteeds elke dag over. En inmiddels roepen mijn vriendinnen allemaal. Ik heb zin in ponykamp!!!! En inmiddels moet ik ook voor hun een leuke pony bedenken hahahahaa Ben een beetje te overenthousiast geweest.
leuk alle verhalen te horen en het enthousiastme! Heb 3 jaar op de eekwal gereden en 1 jaar daarvan Floris geleased, die nu al weer 2 jaartjes in mijn bezit is! Heeft er iemand daarvoor nog kamp op Floris gereden uit deze topic?