lucky84 schreef:_Natasja_ schreef:Volgens mij is het nu wel duidelijk en hoeft er verder niet meer over gediscussieerd te worden.
We hoeven ook niet persoonlijk te worden.
Idd denk dat dit ook niet de opzet van het topic is!
Ik snap dat je baalt als je op zn paard terecht komt en dat je dan zn lage score rijdt!
Wij hebben ook een amazone die 2 jaar achter elkaar zn paard heeft getroffen tijdens de regio
dus ook erg jammer, maar klagen helpt zo weinig. Mocht je toch een klacht hebben dan kun
je misschien t beste bij de fnrs zelf zijn. Ik persoonlijk vind niet dat je dat op de jury
af kan rekenen. Die kunnen er ook niets aan doen dat z'n paard uberhaupt mee loopt
laat staan dat je dr op ingedeeld wordt. Hun beoordelen alleen op dat moment!
En het is en blijft een jurysport dus er zal altijd menings verschil zijn!
ja ik vind dat je gelijk hebt!, ik ben het zelf ook niet maar het is indd raar dat ze überhaupt iemand erop zetten het is voor die meiden natuurlijk een hele teleurstelling

) zo aan het worden is en vind het dan ook erg jammer dat eigenlijk voor mij een gewaardeerd jurylid (Ilja000) nu weg gaat hierdoor...we kunnen zoveel van haar leren en dan gaat ze nu hier vertrekken omdat sommige niet tevreden zijn met hun punten. Sowieso snap ik het 'gezeur' van sommige hier niet... zoals ik al eerder heb gezegd is dat je trots moet zijn dat je al zover ben gekomen en weten de juryleden echt wel wat ze doen. Het is jammer als je niet door ben, natuurlijk mag je teleurgesteld zijn, had ik ook geweest, maar respecteer de juryleden, ze weten echt wel wat ze doen. Dus ik hoop nu dat er niet meer afgegeven wordt op de juryleden, het paard enz..... laten we dit topic leuk houden!
Oke bedankt! Want dit viel me zelf ook al op, vooral in draf....maar als het echt niet helemaal goed had geweest had ik er ook geen 8 voor gekregen...