@mismijk Oee leukleuk! Zelf rijd ik ook op fjorden Ik wil jouw draak dan wel even bekijken, als dat mag hihi
hallokind
Geplaatst: 24-08-13 21:44
Ik ben vandaag terug gekomen van een GEWELDIGE week. Ik zat op Mandy wat een schatje is dat (ondanks ze toch haar buien kan hebben). De zand stukken vlogen om me oren en had helemaal tranen omdat we zooo hard gingen ^^
Tis geen lama, tis een draak/Japanse vechtpony/swaggerpoon/zebra
mismijk
Geplaatst: 24-08-13 23:40
Maar je zal hem wel sien Lies, hij heeft lange manen, zijn er maar 3 van op manege. Boris is voor een fjord groot en slank gebouwd, dus kan niet missen, haha!
Oh en kom gerust een praatje maken! Vind ik alleen maar gezellig en daar komt bij dat ik niet bijt .
@mismijk Oke, ik ga goed kijken haha Zal ik zeker doen!
lies1998
Geplaatst: 25-08-13 01:09
OnlyFroukje schreef:
Ik wil verhalen lezen
Ik oooook !
mismijk
Geplaatst: 25-08-13 13:01
lies1998 schreef:
@mismijk Oke, ik ga goed kijken haha Zal ik zeker doen!
Ohja, niet de fjord met blonde manen, en ik heb (donker) blond haar, de andere langharige fjord heeft baasje met donker haar, dus nu kan het helemaaaaal niet meer missen . Ohja en hij heeft een zebra pak
Ja de leiding weet hoe leuk ik hem vind. Het liefst gebruiken ze hem als leidingpaard namelijk. Maar nu liep hij iedere dag 1 keer met mij en 1 keer me de leiding
ja, maar ik vond t wel erg fijn.. we hebben ook heel veel gereden en hoefden geen paarden te delen.. de dagtocht ook de hele tijd gereden.. ik had zelfs twee paardjes waar ik op moest rijden
Incroyable
Geplaatst: 31-08-13 18:30
LoTjEeExXx_ schreef:
ja, maar ik vond t wel erg fijn.. we hebben ook heel veel gereden en hoefden geen paarden te delen.. de dagtocht ook de hele tijd gereden.. ik had zelfs twee paardjes waar ik op moest rijden