Loes1996 schreef:hoe hoger niveau hoe meer er wordt verwacht klopt. Als er bij de jury niet wordt aangegeven dat je een "beperking" hebt dan beoordelen je ze dus net zoals ieder ander, dus niet op de letter rijden wordt vaak wel "streng" beoordeeld. In de f3 valt dit nog wel mee, maar zeker als je wat hoger komt zal het steeds lastiger worden om die 210 te rijden als je niet zelf op de letter "kan" rijden.
Mmm volgende x misschien dan toch maar aangeven...? Ik twijfel alleen omdat ik gewoon.... hetzelfde wil zijn. Alleen is wel jammer dat dit de enige reden zal zijn als ik nooit mijn punten kan halen. Natuurlijk moet een volte bv rond zijn, maar als het te groot of te klein is, kan ik daar eigenlijk vrijwel niets aan doen... zelfs met sturen (diegene roept links/rechts e.d.) is het toch wel lastig om het exact op de letter te rijden.
Ga is met mijn lesgeefster overleggen..
Niet echt zien aankomen. Paard was in de ochtend in een uur 3x gereden en toen kwam ik om 4 uur 's middags hem nog even uit zijn stal trekken. Chagrijnig dat hij keek
Hij deed met het inrijden alsof hij nog nooit auto's had gezien en aan de auto-kant wilde hij ook niet bepaald door de hoeken en gooide hij zijn hoofd omhoog. Ben even boos geworden want hij zat gewoon tegen te werken. Met een beetje een rotgevoel verder gereden, maar hij gedroeg zich wel beter en nog even fijn gedraafd. Toen naar binnen en de proef voelde geweldig!
Tot paardlief in de galop tegen de bakrand knalde? Ik vloog een stuk naar voren en hij sjeeste er een paar passen vandoor. Daarna ging voor mijn gevoel alles mis en je had mijn gezicht moeten zien
Voelde me zo rot en baalde flink! Daarna wel fijn uitgestapt met paard. Had 4e ongeveer in gedachten (8 deelnemers), maar de jury heeft blijkbaar geen strafpunten gegeven. Super blij en in maart mag ik voor het eerst F5
Soms zijn paarden toch raar he, dan kunnen ze overal tegen en dan opeens is alles eng
Hebben de f10 gehaald met 224 punten en een 1e plaats
Zoals gebruikelijk is mijn proef weer gefilmd, waar ikzelf veel van leer en gelukkig ook foto's gemaakt