Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

?

Naomi_Jortje schreef:Wij hadden de afgelopen jaren steeds zitcompetitie rond maart, ben ik blij dat we dat nu niet hebben
Heb namelijk mijn enkelbanden verrekt, en net toen ik weer kon lopen opnieuw
Zit wel mooi op m'n paardje, maar dat gaat samen met 'n superslechte houding![]()
Moest wel een beetje ;lchen hoor. Heb je ze net verrekt,verrek je ze alweer
Kitty_Misje schreef:Oeh das balen..
krijg tnu opeens mensen over me heen ja je rijdt al jaren op hem vindt je het gek etc..
. Ik ridj nu een jaar als het niet langer is op Falco, hij's mijn alles. Nu moet ik op pepito die voor gen METER zit
simoneghille schreef:M_en_M @ Rij je in Emmeloord? Jha dan toch? Het is precies dezelfde dagen! Moet wel
, zoals het dr nu uitziet! En heb dr ook weer zin in!
, Hopen dati k een fijn paard onder mn kont krijg!
en hoe ver ik dan kom
liannew schreef:Ik ga ook rijden in emmeloord Mary![]()
Kitty_Misje schreef:Ja, en nu ben ik weer een beetje boos. Ik ridj nu een jaar als het niet langer is op Falco, hij's mijn alles. Nu moet ik op pepito die voor gen METER zit
beter toch
Komt wel goeeed (A) .. Kerona ken je wel goed op zitten, is alleen geen paard voor mij! (A) .. Hahaha!
.. Gister heb ik nog op haar gereden, was ze weeeer heeel lief
.. Mn Trouwe Carousel Paardje
! 
, en wat voor cijfers had je ? 

Bij welke manege rij je als ik vragen mag? Want zag dat je in Amersfoort woont! Heb binnenkort een buitenrit in Amersfoort van de FNRS! Vndaar dat ik het vraag ..