Paarden/pony's Leeuwarder Manege: de stand van zaken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Paarden/pony's Leeuwarder Manege: de stand van zaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:29

Heey lied!

Ik ga inderdaad niet vrijdag op savonds, maar kan ook wel een keer savonds rijden hoor, alleen buiten staan is wel koud hoor! Op zondags kun je wel eens mee, alleen zondags is wel mijn vaste voer en opstrooitbeurt, maar dan kun je mooi even helpen Knipoog

Ik zie je zaterdag! zal het kadootje nog even inpakken, als dat pas in het papier !

Morgen weer rijden gelukkig, lekker met de auto erheen! en wie is de chauffer??? ME! rara hoe kan dat.... Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:33

Naja, dan kan ik beter een keer zondags mee:P Help ik idd wel met opstrooien:P
Bitchie... je hebt je rijbewijs helemaal nog niet!!!!!!!

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 19:36

haha nee, maar ik heb wel rijles en wordt lekker bij Black afgezet Tong uitsteken

Flauw he van mij Tong uitsteken Zondags kun je idd wel eens mee!! Moet je maar ff laten weten wanneer je kan! Zal nu even verder met je praten op de msn...

djuraolisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:42

hej wat een gaaf topic:) ik heb er ook 9 jaar op gereden joker was altijd mijn liefeling waarom? weet ik nie hij was zo speciaal ik kreeg altijd les zaterdag om 14.00 tot 15.00 van ria..ooh ben blij dat het nu beter voor ze is oh wat was deze manege een hel voor ze.. hele dag naar de muur te kijken die 4/5 die naar purmerend zijn gegaan hebben het waarschijnlijk een stuk beter nou ik hoop dat het ook zo blijft;) leuk dat je kai leasd veel plezier nog ik ben er af gegaan omdat ik nu 3 eigen heb.. maar ik heb wel intresse in je pk pad Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:53

De paardjes hadden het niet slecht op de manege hoor, maar natuurlijk wel fijner dat ze nu eigen zijn of worden geleast. En ik heb wel een idee waarom joker je lieveling was: Ze kan namelijk ALLES!!!!!! Die pony kan lopen als een speer en heb zelfs een keer met haar galopwissels gedaan:D:D

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 20:54

Joker vond ik ook altijd wel leuk! In de gevorderde les ook! Ze kon best leuk lopen!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:35

@Lupi!
Ik zal zien of ik het red morgen, heb eerst nog rijles en ik moet over twee weken afrijden dus moet wel even mijn best doen Knipoog
Maar op stal hoeft niet zo super veel te gebeuren, stagaires lopen er rond en die doen lekker de stallen Haha!
Libje heeft trouwens een ontsteking in haar beentje, maar DA is al langs geweest, zal zaterdag ff zien hoe het zit.
En ik bel je van het zomer zeker! Moet toch iemand op mij letten als ik er voor het eerst op ga Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:37

He Rianne.. wat ben je nu aan het doen dan?? Werk je nu fulltime op een stal?? Dat wil ik ooooooooook!!!:( Echt dat studeren is maar niks:P

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 23:37

Heyhey,

Haha nee hoor, ik heb vandaag pas besloten om echt tijdelijk te stoppen, dus moet nog opzoek naar een baantje. Op dit moment blijf ik liever in Leeuwarden, dan kan ik nog regelmatig naar mijn paardjes toe, anders moet ik die weer alleen in het weekend doen. Maar als ik niet binnen twee weken een baantje gevonden heb dan bel ik hun van het zomer weer.
Ze zoeken trouwens altijd mensen! Zomer's, 's winters, of voor een paar weekjes, je kan altijd bellen. Het is zeker aan te raden, hoewel je natuurlijk niet veel betaald krijgt ben je de hele dag bij paarden, echt heerlijk. Het is wel afzien hoor, heb wel eens in een stormende onweersbui de paarden naar binnen moeten halen, of midden in de nacht naar stal gegaan om te zien of ik echt een paard hoorde ontsnappen...
*reclame* www.hcdehoeve.nl *reclame* Maar het is wel in Lelystad...
Tja weet niet hoelang je vakantie is en herkansingen enzo.. Maar ik ga er zeker weer een maandje werken deze zomer.

Maar de stallen waar ik het tegen lupi over had, die zijn van mijn verzorgpaarden, dat het niet al te verwarrend word hea Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 23:43

Oeeeh... nice:D Dat lijkt me zeker wel wat! Als je er deze zomer weer heen gaat moet je me zeker even laten weten!! Misschien ga ik dan ook wel mee!!:D Ik moet namelijk wel even een zomervakantiebaantje hebben:P Maar als ik het goed begrijp ga je daar nu weer werken? Of eerst naar wat anders op zoek?? Als je nog es iemand nodig hebt om te helpen bij de paarden, dan laat je het maar weten hoor:D Ik wil altijd wel:D

Tis idd wel relaxed om nu in Leeuwarden te blijven. Ook met je verzorgpaarden enz:) En je zat toch ook ergens tijdelijk in Utrecht? Dan is dat ook weer opgelost:P

Maar goed, ik zie je binnenkort weeeer!!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 17:53

Heyhey,

Ja mooi hea, ik was meteen verliefd! Haha! Ben ook heel blij dat ik er terecht kon.
Maar voorlopig ga ik eerst in Leeuwarden zoeken, heb ik dan over een tijdje niets gevonden dan bel ik hun op. Maar dan wil ik eigenlijk wel één paard mee, maar dat moet ik dan maar ff regelen.
Ik zal je van het zomer zeker ff bellen/mailen of je mee gaat erheen Haha! . Misschien dat je in maart ook al mee wilt, dan mag ik weer schrijven bij de wedstrijd, als je wilt kan ik zelfs vragen of jij ook mag. (vast wel hoor Knipoog )
Het betaald niet super, maar je geeft ook niets uit wanneer je er bent Knipoog Én je mag ook rijden, kantinedienst draaien enz.

Zie je iid snel, Rianne

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 16:58

@RianneH:
Nou, wanneer in maart is dat?? Want dat lijkt me wel wat ja Haha! En je moet me zeker van de zomer bellen als je weer gaat, want het lijkt me echt super!! Haha!

Tot snel he!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 17:46

Hey,

17 & 18 maart is het. Als je wilt schrijven dan kan je denk ik het beste met de B beginnen, en die is meestal 's middags. Maar tegen die tijd spreken we nog wel een tijd af Haha!
@Lupi, ga je dan ook weer mee? Als je niet bij David in de auto durft moet je het zeggen hoor Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:37

uuuhm... dan heb ik wel een probleempje denk ik.. Ik moet namelijk 17&18 maart werken. Beide dagen sochtends van 8 tot 12. Als we daarna pas weggaan is te laat neem ik aan???

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:54

Euhm, tja het is drie kwatier rijden.. Maar er is tot ongeveer 21 uur wedstrijd, rond 4/5 uur begint de L1 dus je kan altijd mee om even te kijken. Dan schrijf ik gewoon later. In april begint het buitenseizoen weer en dan zijn er meer schrijvers nodig Knipoog er wordt dan in 2 ringen tegelijk gereden Tong uitsteken

Zeg het maar, mij maakt het niet uit, je kan ook gewoon in april mee, kan je dan misschien vrijhouden? Mij maakt het niet uit, ik ga er toch iedere maand heen Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:57

Ehm.. naja dan is april denk ik beter ja!
Maar dat ligt er ook aan wanneer dat is:P Anders is 17&18 misschien wel een idee en dan kom ik gewoon later:)

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:02

13 t/m 16 april gaan we naar Vlieland he lied? Knipoog Ik lees stiekum even mee... hihi

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:05

VLIEEEE HERE WE COMEE!!!:D

I know dat we daar dan heen gaan en daarom wilde ik ook even weten welke data in april dat zijn van Rianne:P

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:10

Tong uitsteken oooo zooo Knipoog Ik snap hem!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:24

Owh.. 14 en 15 april.... Komt allemaal wel lekker uit hea?

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:27

WHaha.. ja idd:P Naja, zoals je dus kon lezen.. dan kan ik echt niet!:P Dus dan ga ik wel 17&18 maart mee:P Maar hoe laat ga jij er dan heen?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:41

Dat moet ik nog even afspreken. Maar als er dan geschreven moet worden begint dat rond 4 uur en dan ga ik meestal anderhalf uur van te voren weg. Dat word half twee. Kan ik je ook nog even rondleiden. Denk dat Judith ook wel mee wil. Ik ga trouwens meestal op zondag, dan is het net iets gezelliger Knipoog
Wij kunnen jou wel ophalen. Maar je bent niet voor half 11 thuis... We kunnen je evt. ook in Lelystad op het station afzetten...
Maar voorlopig is het nog niet eens februari dus dit regelen we nog wel Tong uitsteken

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 20:44

Is goed, lijkt me leuk!:D Half 2 haal ik makkelijk:) Lijkt me erg leuk om daar te kijken enz:D En half 11 thuis is niet erg hoor, ik ga toch altijd pas op maandag weer naar Utrecht. En ben dit blok ook nog eens maandags vrij:P Dus kan ik toch wel uitslapen:P Maargoed.. we hebben het er idd nog wel over:P

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:10

Zijn er trouwens nog meer mensen die mee willen? Ik heb nog twee plaatsen vrij in de auto! Tong uitsteken

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 09:45

Ik rij op zondags altijd mn paard en heb savonds voerbeurt op stal, dus helaas...