Heyhey,
Haha nee hoor, ik heb vandaag pas besloten om echt tijdelijk te stoppen, dus moet nog opzoek naar een baantje. Op dit moment blijf ik liever in Leeuwarden, dan kan ik nog regelmatig naar mijn paardjes toe, anders moet ik die weer alleen in het weekend doen. Maar als ik niet binnen twee weken een baantje gevonden heb dan bel ik hun van het zomer weer.
Ze zoeken trouwens altijd mensen! Zomer's, 's winters, of voor een paar weekjes, je kan altijd bellen. Het is zeker aan te raden, hoewel je natuurlijk niet veel betaald krijgt ben je de hele dag bij paarden, echt heerlijk. Het is wel afzien hoor, heb wel eens in een stormende onweersbui de paarden naar binnen moeten halen, of midden in de nacht naar stal gegaan om te zien of ik echt een paard hoorde ontsnappen...
*reclame* www.hcdehoeve.nl *reclame* Maar het is wel in Lelystad...
Tja weet niet hoelang je vakantie is en herkansingen enzo.. Maar ik ga er zeker weer een maandje werken deze zomer.
Maar de stallen waar ik het tegen lupi over had, die zijn van mijn verzorgpaarden, dat het niet al te verwarrend word hea