Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik dacht, je kan er niet vroeg genoeg bij zijn. Stoes lijkt me wel wat... ik vind t wel leuk om met de rengalop lekker bij de groep te blijven. 

nonixjuh schreef:Ja, emandia vind een strandrit Niks aan!
In het bos is ze super snel, maar strand is helemaal niks voor d'r.. een paardje waar je zo een beginner op kan zetten!
ps
Kimitie schreef:Kent één van jullie van manege Elzenhof de Haflinger Sasja? Daar heb ik een keer een buitenrit mee gemaakt, echt een leuk beestje vond ik het.
Leuke pony, lekker stevig en best wel vlot voorop maar wel erg sterk

Het is ook wel een beetje d'r bouw hoor denk ik, want ze letten er bij ons toch ook wel op of ze niet te dik worden (dikke Inge staat ook op dieet
). En dan wil je nog geen foto zien van mijne toen ze ook zo naar de wei ging en die staat erom bekend niet dik te worden maar op die foto zag ze eruit alsof je haar kon rollen. Misschien ken je d'r wel. Ramona, die met het kolletje, niet zulke lange manen en ingezakte rug, is nu het 3e jaar dat ze geen manege paard meer is maar ze gaat nog weleens met mij mee in de vakantie.

wat moet je dan?).

maar mijn moeder vind dat allemaal te duur worden...
Dus ga ik waarschijnlijk nog wel wat ritjes maken met manege elzenhof want tja daar heb ik leren rijden toen ik 7 was! 
Naomi_unique schreef:Ik ga over drie weken naar texel... Ik wil zo graag mijn paardje meenemen om daar lkkr op het strand te crossen...maar mijn moeder vind dat allemaal te duur worden...
Dus ga ik waarschijnlijk nog wel wat ritjes maken met manege elzenhof want tja daar heb ik leren rijden toen ik 7 was!
Alleen ik zou het wel leuker vinden als we ook eens met de strandrit lkkr in rengalop gingen....
mocht je je bedenken, bij Kikkert gaan ze iig wel in rengalop. xDodox schreef:volgens mij ga je bij Elzenhof ook in rengalop. ik rijd/werk meestal bij manege Kikkert, en als je dan een groep van Elzenhof op t strand tegenkomt, gaan ze volgens mij wel.
gewoon even vragen als je gaat bespreken.mocht je je bedenken, bij Kikkert gaan ze iig wel in rengalop.
maar vdr daarna wel een harde galop maar niet zo hard als ik wil gaan
Trust me.