bterlaan schreef:Nee, hij stond in een stand, ik dacht de eerste stand rechts. Hij stond naast Romeo, die zelfs in die tijd al oud was, en die een paar keer zijn ketting heeft losgemaakt waarna Shary de dames een bezoekje bracht. Con woonde toen achter de stal en werd wakker van het lawaai en toen ze ging kijken wat er aan de hand was, stond de kleine Shary op een strobaal achter een grotere dame. Dit verhaal heb ik van Con gehoord, ik was er natuurlijk niet bij. Ik weet zelfs niet, of hij toen al van mij was, omdat ik hem kort na de koop mee naar Limburg heb genomen en ruim zes jaar later naar Duitsland, waar hij tot zijn dood bij me bleef. Een gouden paardje.
Dat verhaal kan ik me wel vaag herinneren. Ik heb ook wel eens op Shary gereden; hij was heel braaf tot na de les; toen kwam zijn "vijde been"(zoals Hein het noemde) tevoorschijn en wou hij toch wel graag op een merrie klimmen.
Wie heeft het hengstje Darren gekend? Daar heb ik heel vaak op gereden, wat een leukerdje was dat!
Voor degene die Con spreekt: doe haar ook de hartelijke groeten van Els (van de woensdagochtend / maandagavond).