wie kent: Stichting Ruiterschool Amstelveen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nikje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:28

LaFunkyJazz schreef:
Nina en Nap, de 2 haffies super stel, vooral op buitenrit

heeey je zal het niet geloven maar ik heb me hier ook aan gemeld!! maar lachu dit over die manege van con!! en natuurlijk ken nap en nina nog!! ken je eigelijk ook DJ nog dat was mij schat!! kus nikki

jaimpjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:30

@ nikje: op welke dag reed jij altijd?

nikje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:30

naomi_s schreef:
even een schopje naar boven, zijn er nog meer mensen die vroeger bij stichting ruiterschool amstelveen gereden hebben of een paard hebben wat daar avndaan komt??

hoii jah heb daar ook gereden!! reed op zaterdag bij saskia in de les reed heel vaak ook DJ en Jambo!

nikje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:31

jaimpjuh schreef:

op zaterdag bij saskia in de les reed vaak op DJ en jij dan?

jaimpjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:37

ik reed op donderdag bij conny in de les.. en zat eigenlijk op alle paarden haha..

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:42

nikje schreef:
LaFunkyJazz schreef:
Nina en Nap, de 2 haffies super stel, vooral op buitenrit

heeey je zal het niet geloven maar ik heb me hier ook aan gemeld!! maar lachu dit over die manege van con!! en natuurlijk ken nap en nina nog!! ken je eigelijk ook DJ nog dat was mij schat!! kus nikki

eindelijk heb je je ook aangemeld haha

Early, nap en annabel vond ik toch echt wel de gaafste 3

Sjoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:44

nikje schreef:
jaimpjuh schreef:

op zaterdag bij saskia in de les reed vaak op DJ en jij dan?

Bij mij in de les

En we gingen altijd paardje spelen gweldig altijd

jaimpjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 11:55

haha, dat deden wij ook altijd en wij gingen ook altijd de stapmolen vegen enz. paarden poetsen dat soort dingen, ik ben john en sabine laats nog tegen gekomen, ze zijn bij mijn paarden wezen kijken, en con zit in limburg met de dravers, komt elke dinsdag weer hier naar toe, ze komt dinsdag ook bij mijn paardjes kijken! het gaat heel erg goed met ze voor de geinteresseerde..

nikje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 12:17

jaimpjuh schreef:
haha, dat deden wij ook altijd en wij gingen ook altijd de stapmolen vegen enz. paarden poetsen dat soort dingen, ik ben john en sabine laats nog tegen gekomen, ze zijn bij mijn paarden wezen kijken, en con zit in limburg met de dravers, komt elke dinsdag weer hier naar toe, ze komt dinsdag ook bij mijn paardjes kijken! het gaat heel erg goed met ze voor de geinteresseerde..

ow wat leuk wil je con de groete doen van nikki?

naomi_s

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 21:22

wat leuk dat je ze gesproken hebt, wil je ze ook de groeten dan van Naomi?

bterlaan

Re: wie kent: Stichting Ruiterschool Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 14:27

Ik heb dit onderwerp pas nu gevonden, toen ik op zoek ging naar Con, die ik wilde bezoeken, maar daarbij moest vaststellen dat haar telefonnummer het niet meer deed. Ik heb met Con samen leren paardrijden op de RCA-manege aan de Amstelveenseweg. Daar was Hein ook. Door mijn aankoop van het AV-hengstje Shary in 1981 ben ik bij Constance mijn leven met arabieren begonnen. En dat heeft gevolgen gehad: www.habibi-se.com. Via een link in de History kun je op een foto van Shary komen, bij Con op stal gemaakt door ???? Ik vind het zo leuk dat iedereen zo enorm positief is over de tijd bij haar op de manege. Echt een prestatie. Ze was ook supergoed voor de paarden! Geweldig, die herinnneringen Pling

CrackerHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:10

die foto is zeker gemaakt in 1 van de 4 binnenboxen bij de stands? tenministe het plafond komt mij bekend voor Knipoog

bterlaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:23

Nee, hij stond in een stand, ik dacht de eerste stand rechts. Hij stond naast Romeo, die zelfs in die tijd al oud was, en die een paar keer zijn ketting heeft losgemaakt waarna Shary de dames een bezoekje bracht. Con woonde toen achter de stal en werd wakker van het lawaai en toen ze ging kijken wat er aan de hand was, stond de kleine Shary op een strobaal achter een grotere dame. Dit verhaal heb ik van Con gehoord, ik was er natuurlijk niet bij. Ik weet zelfs niet, of hij toen al van mij was, omdat ik hem kort na de koop mee naar Limburg heb genomen en ruim zes jaar later naar Duitsland, waar hij tot zijn dood bij me bleef. Een gouden paardje.

CrackerHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 16:59

klopt de stands hadden inderdaad ook hetzelfde plafond. Ja ik weet nog wel dat Con achter de stal woonde, later heeft ze inderdaad een huis laten bouwen bij de buitenstallen. Zover ik weet is Con nu naar Limburg verhuisd, en staan de paarden bij Pubben op stal. Er is hier nog iemand die goed contact met haar heeft, misschien kan via hem/haar haar telefoonnummer opvragen?

(Heeft ook gereageerd in dit topic)

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 11:20

Over Admiral en Jambo, die staan bij nu mij bij op stal.
En zijn inderdaad van Jolanda!

Voor geinteresseerde heb ik misschien nog wel fotos!

CrackerHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 12:08

Wat leuk zeg, doe Yolanda maar de groetjes van Michelle van Crackerjack
Crack= de volle broer van Jambo Knipoog

Cilouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:50

Leuk om al die oude herinneringen te lezen. Al zal niemand mij kennen van de manege, alleen mijn pony. De volgens Yolanda stront-eigenwijze Niena HaHa. Hoop dat niet iedereen zo over haar dacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 20:54

Aaah ik vond Nina wel leuk hoor! Ja

CrackerHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 22:10

Ah nina de haf, ik heb haar weleens in het bos gereden.
Leuke pony vond ik het.
Een oude vriendin van mij was helemaal stapel op haar en ik ook wel eens bij haar wezen kijken (weet niet of dit dan bij jou was?)

naomi_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 10:59

tja Nina was een dondersteen op en top...daar is geen twijfel over mogelijk, maar wel erg lief.

Cilouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:57

Ja, dat is idd bij mij geweest dat ze Niena hebben opgezocht. Ik heb haar al 14 jaar en met de jaren is ze een heel klein beetje wijzer geworden en kan nu zelfs af en toe "normaal" doen.
Niena staat nu in de buurt van Jambo en Admiral.
Trouwens nog heel erg bedankt voor de foto die ik denk ik alweer meer dan 10 jaar gelden kreeg met Niena erop en een hele hoop lieve ruitertjes!!!

CrackerHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 12:31

Leuk zeg, Hoe is Niena toen eigenlijk bij Con terecht gekomen?

mustang123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:13

bterlaan schreef:
Nee, hij stond in een stand, ik dacht de eerste stand rechts. Hij stond naast Romeo, die zelfs in die tijd al oud was, en die een paar keer zijn ketting heeft losgemaakt waarna Shary de dames een bezoekje bracht. Con woonde toen achter de stal en werd wakker van het lawaai en toen ze ging kijken wat er aan de hand was, stond de kleine Shary op een strobaal achter een grotere dame. Dit verhaal heb ik van Con gehoord, ik was er natuurlijk niet bij. Ik weet zelfs niet, of hij toen al van mij was, omdat ik hem kort na de koop mee naar Limburg heb genomen en ruim zes jaar later naar Duitsland, waar hij tot zijn dood bij me bleef. Een gouden paardje.

Dat verhaal kan ik me wel vaag herinneren. Ik heb ook wel eens op Shary gereden; hij was heel braaf tot na de les; toen kwam zijn "vijde been"(zoals Hein het noemde) tevoorschijn en wou hij toch wel graag op een merrie klimmen.
Wie heeft het hengstje Darren gekend? Daar heb ik heel vaak op gereden, wat een leukerdje was dat!
Voor degene die Con spreekt: doe haar ook de hartelijke groeten van Els (van de woensdagochtend / maandagavond).

love_dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 14:21

Wat ontzettend leuk dat zoveel mensen zo positief van de manege van Con zijn. Pling Na dat de manege gestopt is ben ik er nog regelmatig geweest. Voor school moest ik een soort snuffelstage doen voor een half jaar één middag per week en heb dat daar gedaan. Dit is ca. 3 jaar geleden.
Toen stond daar Tom : het enige pansion paard. Van de manege paarden waren Rumba, Karin en tharlie er nog. Gr. Fons was net een week daarvoor ingeslapen:(. St. George had ze ook nog en de nakomeling en opvolger Flo. Sabine had ook een eigenpaard Kneet.
De laatste keer dat ik Con ben tegen gekomen was op Duindight op de Derby dag ca. een jaar geleden.

Heeft er iemand een mail- adres of iets anders van Con?

Ik was laats op wennekers en kwam daar trouwen Finlotar's Pub tegen. Ze was toen weer drachtig. Het veulen zal er nu wel zijn.

Heeft er iemand foto's van de paarden. Ik vond Annabelle, Minizen en April toen zo leuk.

Cilouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 15:52

Wat leuk dat je bij Pub bent geweest, hoe is het met haar? Pub is ook nog van ons geweest en haar moeder hadden wij ook, hebben haar helaas 8 jaar geleden moeten laten inslapen tijdens het veulenen. Huilen
Met Niena gaat het heel erg goed!! Ze geniet in de wei en geef met haar aan de allerkleinsten (6 en 7 jaar) les. Bijna niet te geloven dat deze dondersteen dan super braaf is. Schijnheilig
Ik ga mijn best doen om foto's van Niena te sturen, ben alleen niet zo'n comp. wonder dus zal nog wel even duren.
Bij deze van Niena de uitnodiging dat haar trouwe Lovers fans altijd van harte welkom zijn. Go jij! Go jij!