En natuurlijk zou Filip trug moeten komen.... dan word het gelijk DRUK en gaat het goed draaien maar ja dat zal wel nooit meer gaan gebeuren echt Heel erg jammer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mithras1994 schreef:Er is les te krijgen voor B tot Z ruiters en paarden (privé). De manege paarden kunnen een M-niveau wel aan. Voor geginners is een flinke wachtlijst. Voor ruiters met 1/2 tot 1 jaar ervaring is meestal wil een plekje te vinden.
De meeste Z-ruiters krijgen les van Helen Hirschman.
Als je nog meer info wilt kun je me altijd even pb-en
MsMarit schreef:Maar nou weten we nog niet wie je bent!!
Hallo schreef:Ik moet jullie echt teleurstellen, maar ik ben Gerda of Bobby niet. Ben gewoon een oude manegeklant die het daar wel naar d'r zin heeft. Zoals ik al zei, overal is er wel gezeik. Vind alleen dat jullie kinderachtig bezig zijn, maar dat is aan jullie.
Reyerbos kan je gaan kijken, heb ik vroeger gereden, was toen erg gezellig. Waalzicht vind ik niets, ben er 1 keer geweest, was genoeg.
Citaat:Ik heb een aantal jaar op HCB gereden maar om privé redenen ben ik daar inmiddels alweer 2 jaar weg.
Nu mis ik het paardrijden ontzettend, en ik wil heel graag weer gaan rijden. Een eigen paard is totdat ik een eigen autootje heb echt nog geen optie, een bijrijdpaard is hier in de regio zo ongeveer niet te vinden.
Ik ben nu op zoek naar een leuke manege niet te ver uit de buurt waar ik lekker een of meer uurtjes per week lekker met paardjes bezig kan zijn waar ook nog eens een beetje aardig les wordt gegeven
Kom maar op met die tips
Sjoert schreef:Hoi666, ik dacht dat mijn vraag duidelijk was