ik rij nu geen pony's meer maar ken de meeste wel aardig en qua paarden heb ik er een aantal nog niet gereden maar zie ik dan bijv. meedoen in dezelfde les als ik. Stuur anders maar een pb met alle vragen als het bekend is! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik rij nu geen pony's meer maar ken de meeste wel aardig en qua paarden heb ik er een aantal nog niet gereden maar zie ik dan bijv. meedoen in dezelfde les als ik. Stuur anders maar een pb met alle vragen als het bekend is!
Dar betekent dus om het halfuur de startlijst checken
Helaas staat er nog niks op
Marieke_963 schreef:Laura_ schreef:Misschien leuk om ook dit jaar een lijstje te maken met je naam, categorie en de manege van de regio?
Laura_ - Laura - Cat 4 - Manege Oostmoer
Marieke_963 - Marieke - Cat. 4 - Manege Zwolle
Melewel94 - Melanie - Cat. 4 - Manege Meulendijks
Maava - Sylke - Cat. 4 - Manege de ponyhoff

Renee_S schreef:Laura_ schreef:Misschien leuk om ook dit jaar een lijstje te maken met je naam, categorie en de manege van de regio?
Laura_ - Laura - Cat 4 - Manege Oostmoer
Marieke_963 - Marieke - Cat. 4 - Manege Zwolle
Melewel94 - Melanie - Cat. 4 - Manege Meulendijks
Maava - Sylke - Cat. 4 - Manege de ponyhoff
Renee_S - Renee - Cat 4 - Manege Thielen
gisteren een zitlesje gehad, voor de eerste keer aan de longe.... Ik heb werk aan de winkel!!
xxIsaa schreef:Wij wachten nog steeds op de startlijst..![]()
Normaal zijn ze redelijk op tijd, en staat de maandag voor het weekend van wedstrijden de startlijsten op de site, maar nog niks bekend..![]()
Hoop dat ze een beetje opschieten
xxIsaa schreef:xxIsaa schreef:Wij wachten nog steeds op de startlijst..![]()
Normaal zijn ze redelijk op tijd, en staat de maandag voor het weekend van wedstrijden de startlijsten op de site, maar nog niks bekend..![]()
Hoop dat ze een beetje opschieten
Startlijst is bekend, totaal 3 ruiters in categorie 4 dus dat betekent dat ik al door ben![]()
Alle overige categorieën doen minimaal 8 ruiters mee, dus die moeten hun best doen
xxIsaa schreef:Haha heee ies!![]()
Ik kreeg een foto geappt van iemand uit mijn les! De startlijst hangt wel op het prikbord in de kantine, maar ze hebben hem nog niet op de site gezet![]()
Voor jou wordt het nog pittig! Best veel mensen doen mee in categorie 3![]()
http://i68.tinypic.com/fe47ed.jpg <-- Dit is de startlijst!
isa_brouwer schreef:Dankje haha! Zag hem vandaag hangen inderdaad. Mazzel dat je al door bent! Voor mij gaat het hem denk ik niet worden dit jaar haha
Laura_ schreef:Danie, moeten de andere helemaal niet rijden? Of bedoel je dat ze automatisch door zijn?
Ik heb 3 jaar om een plekje moeten strijden, en al 3 jaar lukt het me. Dan heb je wel tenminste het ide3 dat je terecht door bent!
Bij ons moet iedereen rijden. Okk al zit je met 3 of minder in een team.