Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marieke_963 schreef:Laura_ schreef:Misschien leuk om ook dit jaar een lijstje te maken met je naam, categorie en de manege van de regio?
Laura_ - Laura - Cat 4 - Manege Oostmoer
Marieke_963 - Marieke - Cat. 4 - Manege Zwolle
Melewel94 - Melanie - Cat. 4 - Manege Meulendijks
Maava - Sylke - Cat. 4 - Manege de ponyhoff
Renee_S schreef:Laura_ schreef:Misschien leuk om ook dit jaar een lijstje te maken met je naam, categorie en de manege van de regio?
Laura_ - Laura - Cat 4 - Manege Oostmoer
Marieke_963 - Marieke - Cat. 4 - Manege Zwolle
Melewel94 - Melanie - Cat. 4 - Manege Meulendijks
Maava - Sylke - Cat. 4 - Manege de ponyhoff
Renee_S - Renee - Cat 4 - Manege Thielen
xxIsaa schreef:Wij wachten nog steeds op de startlijst..![]()
Normaal zijn ze redelijk op tijd, en staat de maandag voor het weekend van wedstrijden de startlijsten op de site, maar nog niks bekend..![]()
Hoop dat ze een beetje opschieten
xxIsaa schreef:xxIsaa schreef:Wij wachten nog steeds op de startlijst..![]()
Normaal zijn ze redelijk op tijd, en staat de maandag voor het weekend van wedstrijden de startlijsten op de site, maar nog niks bekend..![]()
Hoop dat ze een beetje opschieten
Startlijst is bekend, totaal 3 ruiters in categorie 4 dus dat betekent dat ik al door ben![]()
Alle overige categorieën doen minimaal 8 ruiters mee, dus die moeten hun best doen
xxIsaa schreef:Haha heee ies!![]()
Ik kreeg een foto geappt van iemand uit mijn les! De startlijst hangt wel op het prikbord in de kantine, maar ze hebben hem nog niet op de site gezet![]()
Voor jou wordt het nog pittig! Best veel mensen doen mee in categorie 3![]()
http://i68.tinypic.com/fe47ed.jpg <-- Dit is de startlijst!
isa_brouwer schreef:Dankje haha! Zag hem vandaag hangen inderdaad. Mazzel dat je al door bent! Voor mij gaat het hem denk ik niet worden dit jaar haha
Laura_ schreef:Danie, moeten de andere helemaal niet rijden? Of bedoel je dat ze automatisch door zijn?
Ik heb 3 jaar om een plekje moeten strijden, en al 3 jaar lukt het me. Dan heb je wel tenminste het ide3 dat je terecht door bent!
Bij ons moet iedereen rijden. Okk al zit je met 3 of minder in een team.