Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
biggirl schreef:Eten is goed daar hoor elke avond een goede warme maaltijd ! Accommodatie is ook prima !
Ik ben aan het twijfelen of ik wel ga , de gene die eigenlijk mee zou gaan kon niet meer .
amkeVH schreef:Ochtend en middag gewoon boterhammen, en beperkt aantal ontbijtkoek en beschuit. Je mag in principe zoveel pakken als je wilt.
Af en toe smiddags iets speciaals zoals worstenbrood of knakworstjes.
's avonds is eigenlijk elk kamp, elk jaar hetzelfde.
In ieder geval de eerste dag friet, en de laatste dag bbq.
Sowieso 1 keer macaroni, verder gewoon groentje, aardappels, vlees.
Iedereen krijgt eerst gewoon een gelijke portie, en als je dan nog honger hebt mag je vaak een 2e keer komen opscheppen.
qua drinken is er gewoon aanmaak ranja
Je slaapt op stapelbedden, kamers van 4 tot 6 personen. (ponykamp 8 tot 10 per kamer)
Je eet gezamenlijk met ponykamp, ruiterkamp, en leiding in een grote zaal.
Verder hebben beide huisjes en de boerderij een ruimte met bank om gezellig te zitten.
. Ben wel nog bang. Ben dit jaar voor de tweede keer naar nederland geweest en het eten is daar specialer dan bij ons. Vond ik toen toch
. Met macaroni en frietjs zullen ze mij wel zeer blij maken
biggirl schreef:Eten is goed daar hoor elke avond een goede warme maaltijd ! Accommodatie is ook prima !
Ik ben aan het twijfelen of ik wel ga , de gene die eigenlijk mee zou gaan kon niet meer .
) ! Maakte al snel vrienden, meer mensen gaan zonder vriendinnen of bekende! biggirl schreef:Eten is goed daar hoor elke avond een goede warme maaltijd ! Accommodatie is ook prima !
echt super jammer
Ik zou nu ook wel een ander ontdeugend paardje willen, zondag maar ik ken de paarden niet zo heel erg goed. Ik vond Passoa wel heel erg mooi