Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dendulder schreef:heeyz... ben ik weernoemen jullie allemaal is julli elievelings PONY!!! op
dan heb ik wat meer keus voor vrijdag
NuggT schreef:dendulder@ Mijn lievelingspony was Lucky.
Ik weet niet of ie er nog staat?
primera schreef:Komende dinsdag gaan we springen, dus dinsdag middag zit ik in het ziekenhuisalles gebroken. Haha misschien dat suus wel foto's wil maken als ik over de hindernis vlieg en het paard er niet overheen gaat. Hopen dat Robber ook springt en zeeeeeer braaf dat doet want ik heb nog nooit gesprongen.
Twinklebel schreef:Ik denk niet dat je op Robber mag springen. Volgens mij mag hij niet meer springen voor zijn beentjes.
primera schreef:Komende dinsdag gaan we springen, dus dinsdag middag zit ik in het ziekenhuisalles gebroken. Haha misschien dat suus wel foto's wil maken als ik over de hindernis vlieg en het paard er niet overheen gaat. Hopen dat Robber ook springt en zeeeeeer braaf dat doet want ik heb nog nooit gesprongen.
Zwartwitje schreef:(...) dat de paarden haast nooit op het weiland gingen stoorde ik me ook aan, plus dat je niet buiten de box kon poetsen, daarom gebeurden er denk ik van die lompe dingen in de les (valpartijden, paarden die zich helemaal verrot lieten schoppen en slaan en nog niet aangalopperen). Die beesten waren beetje vergeten om normaal paard te zijn geloof ik.. maarja verder werden ze wel goed verzorgd daar niet van(...)
Saskia schreef:Nerts was er idd niet. Lady en Ringo wel
Saskia schreef:Nerts was er idd niet. Lady en Ringo wel
Sugarmiss schreef:Den Dulder klinkt bekend, maar kan het even niet meer plaatsen.
Ergens tussen Den Hoorn en Delft ??
dendulder schreef:t is stil,,