Het is altijd zo gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) maanden heb ik mijn eerste week er alweer een paar dagen opzitten. Gentlegiant schreef:Hahaha ja is eigenlijk ook wel zo
Smorgens vroeg eruit voeren en lesgeven is hier standaard en dan ga ik het ook nog zo goed als vrijwillig doen
Maar als de kids goed gehumeurd zijn n voor hen is het vakantie is het al anders als in mijn dagelijks leven
Ik ben ook nog aan het twijfelen om d'r toch een mee te nemen omdat ik toch zo gehecht ben aan mijn eigen zadel maar m'n vader wilt niet meer rijden omdat ik al had gezegt dat t niet meer hoefde
Dus ik ga tegen de tijd even afwegen of n paarden taxi of gewoon thuis laten
Als je nu dezelfde weken als mij komt zouden we misschien wat kunnen regelen Eindhoven is niet zo heel ver bij mij vandaan
Gentlegiant schreef:Wat leuk! Kom je met vriendinnen of alleen? Vind je het niet spannend zo de eerste x
Andere leiding het is op vrijdag voor de kampweek tussen 2 en 4 aankomen voor de leiding wanneer is het vertrekken weten jullie dat?
Je komt al op vrijdag om zo alvast een beetje ingewerkt te worden en zo op zaterdag ochtend te kunnen helpen met alles klaar te maken voor de nieuwe week
Zaterdag ochtend worden de kids opgehaald en 's middags staat er alweer een nieuwe lading enthousiast te trappelen! xChanelx schreef:xxNiene schreef:Ik ga in week 2 voor het eerst als kampkind naar ko, ben heeeel benieuwd
Wat leuk!
Hoe oud ben je? Kom je alleen of met een vriendin? Hoe lang rijd je al paard? Op een manege of ergens anders?
Als je nog vragen hebt, mag je ze altijd stellen hoor!
maar de klein oever paardjes zijn vast ook super leuk! Ik heb er echt super veel zin in!