Zijn er hier mensen die met de pannenkoekrit mee gaan doen en heeft iemand enig idee wanneer die die gaat doen? Ik wil wel mee doen maar wanneer weet ik nog niet
Hawkeye
Geplaatst: 25-02-15 17:15
Ik ga dit jaar ook weer Ik wou Mariska wel graag meenemen, maar ze heeft een veulen aan de voet dan 'jammer' genoeg. Dus ze blijft thuis
Hebben jullie dat nieuwe paard gezien op Facebook? Utopia, gaaf dier zeg! Ben heel benieuwd of dat er een voor mij gaat zijn of dat die veel te moeilijk is..
Ik had hem zelfs gezien... erg mooi! Het leek er afgelopen week even op dat wij niet meer konden komen maar het gaat toch door! Farome's hoofd was "scheef" en de DA dacht dat het door hersentumor kwam, maar gelukkkig zijn zijn zenuwen alleen kapot wat waarss weer beter word, maar kan wel gewoon rijden enzo. pfjieuw
Nope nog niks.. Krijg binnenkort als t goed is wel informatie maar weet nog niet wanneer dat is.
Chasingmood
Geplaatst: 15-03-15 20:48
joshi_lotus schreef:
Kan je eigelijk ook je eigenpaard meenemen?
Ja maar dit kost dan 60 euro extra
Nellie2000
Geplaatst: 01-04-15 16:22
Een vriendin van mij en ik gaan de eerste week (05/07-11/07) ruiterkamp ik ben vorig jaar ook geweest we zijn dan 15 en 14 wie gaan er nog meer die week?
Alessandra
Geplaatst: 05-04-15 13:08
Hoihoi, Mijn vriendin en ik gaan allebei voor het eerst op ruiterkamp bij manege de Boschhoeve. We hebben er erg veel zin in en vroegen ons af of er hier mensen zijn die in dezelfde week gaan. We zijn 15 en 16 jaar en komen uit Limburg. Ook zijn we van plan ons op te geven voor de pannenkoekenrit, misschien kunnen we dan al een beetje kennis maken? We gaan in de week van 26 juli tot 1 augustus.
Laat wat horen en misschien kunnen we contact opnemen?