Ik heb het altijd gezellig en naar mijn zin als ik op stal ben.
Ravina staat overdag lekker buiten en 's avonds weer naar binnen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ilja000 schreef:Mijn eerste les reed ik op Partizan![]()
@Bentlage... je kunt al op ponykamp als je in beginners zonder galop rijdt. Sterker nog, we hebben kinderen op ponykamp gehad die speciaal voor ponykamp een aantal longelessen hadden gehad en meteen op kamp gingen.
Voor het huren wordt licht gevorderd gevraagd.
Ik wil je vragen geen dingen te plaatsen waar je niet zeker van bent, want dat kan een heel vreemd beeld van het bedrijf schetsen.
@Bentlage... je kunt al op ponykamp als je in beginners zonder galop rijdt. Sterker nog, we hebben kinderen op ponykamp gehad die speciaal voor ponykamp een aantal longelessen hadden gehad en meteen op kamp gingen.
Ik wil je vragen geen dingen te plaatsen waar je niet zeker van bent, want dat kan een heel vreemd beeld van het bedrijf schetsen.
_Noor schreef:Ik heb hier ook leren rijden en ben er later nog wel eens met mijn eigen paard gestart.
Paarden/pony's die ik nog weet: Anskar, Viola, Passe Partout, Polle, Banjer, Fanny, er was nog eens zo'n palomino Joey?, de Fjorden Bobo en Babs, Diesel, Bella, Upperten.
Ik ben op een gegeven moment gestopt omdat ik de sfeer niet meer leuk vond. Reed toen als enige (of bijna als enige) in een les met verder alleen maar eigen paarden en pony's.
bentlage schreef:babs loopt nog heerlijk onder het zadel.. heeft er duidelijk geen last van, dus ja...
NoreenJulia schreef:bentlage schreef:babs loopt nog heerlijk onder het zadel.. heeft er duidelijk geen last van, dus ja...
Nee maar dag in dag uit jaar in jaar uit. En de manege zorgt er wel goed voor maar al die meisjes die hem "nageeflijk" proberen te laten lopen trekken echt serieus zn kiezen bijna uit zn mond.
Zou t niet echt leuk vinden om manegepony te zijn
NoreenJulia schreef:bentlage schreef:babs loopt nog heerlijk onder het zadel.. heeft er duidelijk geen last van, dus ja...
Nee maar dag in dag uit jaar in jaar uit. En de manege zorgt er wel goed voor maar al die meisjes die hem "nageeflijk" proberen te laten lopen trekken echt serieus zn kiezen bijna uit zn mond.
Zou t niet echt leuk vinden om manegepony te zijn
NoreenJulia schreef:Laat maar.. Ik vind sowieso dat ze die ponys dichtsnoeren met de sperriem. Maarja. Ik ga uit dit topic, abbonement verwijderen
donna123 schreef:NoreenJulia schreef:Laat maar.. Ik vind sowieso dat ze die ponys dichtsnoeren met de sperriem. Maarja. Ik ga uit dit topic, abbonement verwijderen
Je moet geen dingen zeggen waar je geen verstand van hebt.
De sperriem is er niet alleen voor om de mond mee dicht te snoeren.
Heel veel mensen zijn ook tegen het bit, maar daar is op zich ook niks mis mee mits een ruiter met een zachte hand (ik rijdt zelf liever wel zonder bit).
_Noor schreef:Ik heb hier ook leren rijden en ben er later nog wel eens met mijn eigen paard gestart.
Paarden/pony's die ik nog weet: Anskar, Viola, Passe Partout, Polle, Banjer, Fanny, er was nog eens zo'n palomino Joey?, de Fjorden Bobo en Babs, Diesel, Bella, Upperten.
Ik ben op een gegeven moment gestopt omdat ik de sfeer niet meer leuk vond. Reed toen als enige (of bijna als enige) in een les met verder alleen maar eigen paarden en pony's.
Banjer was ook zo' heerlijk beestje in de lessen. Upperten ook veel op gereden. Jemig, wat was ik toen nog jong