Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JNY024 schreef:LoveMickey schreef:Ik heb zondag mn laatste keer F15 gehaald met 218 punten en een tweede plaats
Met je eigen paard of manege paard"?
Bij ons op de vorige manege waar ik stond kwamen de meeste paarden en ruiters nooit boven de F5 of F6.
Erg slecht
JNY024 schreef:@RobinBuck
Hier wordt er in iedere klasse streng naar de proeven gekeken.
Vallen er altijd al een hoop af hoor.
JNY024 schreef:@RobinBuck
Hier wordt er in iedere klasse streng naar de proeven gekeken.
Vallen er altijd al een hoop af hoor.
Geryon schreef:Mooie punten lollieloes!
Ik ging even kijken bij mijn protocollen, ik reed een 'probleempaard' en wilde er eens een proefje mee doen. (reed toen ook al KNHS met eigen paard).
Wauw overal staat gewoon 'verzet' of 'onrust'. Heb bijna geen stap laten zien, geen halthouden, veel galop in plaats van drafHeb het proefje dan ook alleen maar gehaald omdat ik voor de algemene indruk een 8 had
(goed oplossen) FNRS is leuk
Was trouwens een F6 proefje (was ook meer hc)
Verder zag ik nog maar twee protocollen, waaronder een met mijn eigen pony nadat ik al KNHS starte en had toen 224 punten (in F11). Volgensmij zijn dat ook mijn hoogste punten
JNY024 schreef:LoveMickey schreef:Ik heb zondag mn laatste keer F15 gehaald met 218 punten en een tweede plaats
Met je eigen paard of manege paard"?
Bij ons op de vorige manege waar ik stond kwamen de meeste paarden en ruiters nooit boven de F5 of F6.
Erg slecht
JNY024 schreef:LoveMickey
Ja dat kan iedere manege heeft een ander lesnivaeu en bij de manege waar ik stond was dit een zeer lag nivaeu. Daarom liepen de paarden geen hogere proeven dan 5 en 6.